Gå til innhold

Roger Waters til Norwgian Wood!

Peterman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingenting. Men jeg oppdaget Neil Young fordi jeg gikk på en konsert av ham helt tilfeldig. Det var hele poenget, og derfor kan jeg ikke være enig med TLZ om at Waters kun er for fansen.

5617317[/snapback]

vel, folk som liker rock har vel gjerne et eller annet forhold til dsotm uansett...stort sett ihvertfall.

de som foretrekker sjangere som trance, hip-hop osv får på sin side neppe noe særlig ut av konserten.

men hvis man av en eller annen obskur grunn ikke har hørt pink floyd/dsotm før, og allikevel liker lignende musikk kan konserten så absolutt bli en aha-opplevelse...

Lenke til kommentar
Der er jeg totalt uenig med deg, TLZ. Jeg kan ta et eksempel angående Neil Young. Jeg var ikke så så særlig inne i den musikken, men fikk et helt annet syn etter å ha sett han live i Oslo.

Roger Waters er ikke bare for fanboys, men også for dem som vil ha en potensiell konsertopplevelse.

5616861[/snapback]

Du misforstår meg litt. Alt jeg sier er at det er meningsløst å gå der KUN for statusen hans. For å si det sånn: det er ikke bare musikere med høy status som lager god musikk. En kan tilfeldigvis tumle seg borti et band som ikke har særlig anerkjennelse og bli positivt overasket.

Mao. Statusen til Roger Waters hvis du ikke liker musikken hans fra før eller ikke er kjent med den burde ikke ha særlig stor innflytelse på om du ser konserten hans eller ei.

Må få påpeke at dette er en Roger Waters-konsert, og ikke en Pink Floyd-konsert. Folk som har hørt The Wall og Dark Side, har ikke nødvendigvis hørt album som Amused to Death.

5617465[/snapback]

Roger Waters er ikke Pink Floyd, MEN han var medlem og det teller mye i min bok.

PS: Selv har jeg veldig lyst til se'n fordi han for meg _personlig_ har betydning. Hvilken status han har i musikkmiljøer er da rivende likegyldig. ;)

Uansett, virker utrolig digg! Han er jo på sett og hvis hovedkomponisten i Pink Floyd. Skal prøve å komme meg på denne evt. Roskilde.

Alastor: Beklager Off-topic, måtte bare kommentere det.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Må få påpeke at dette er en Roger Waters-konsert, og ikke en Pink Floyd-konsert. Folk som har hørt The Wall og Dark Side, har ikke nødvendigvis hørt album som Amused to Death.

5617465[/snapback]

såvidt jeg skjønte skulle han spille pf-klassikere, deriblant hele dsotm.

Under konserten med Roger Waters skal han framføre klassiske Pink Floyd-låter, i tillegg til ”Dark side of the moon”, fra a til å.
Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...