Gå til innhold

Bush forteller sin løgnhistorie

Anbefalte innlegg

Det gjorde jeg også...bare minutter etter at det første flyet traff.

Det er det ingen amerikanere som har gjort så da er du flink :) Hvem var det som filmet det tror du? Noen som visste det ville skje? Kanskje det var Bush som hadde satt opp et kamera til å peke opp mot 78. etasje på WTC1? Slik at han kunne se det LIVE i venterommet? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det ingen amerikanere som har gjort så da er du flink :) Hvem var det som filmet det tror du? Noen som visste det ville skje? Kanskje det var Bush som hadde satt opp et kamera til å peke opp mot 78. etasje på WTC1? Slik at han kunne se det LIVE i venterommet? :)

5599800[/snapback]

Du slutter aldri å overraske.

Lenke til kommentar

5599800[/snapback]

tull. CNN viste bilder kort tid etter første flyet traff. Hvis CNN gjorde det, noe jeg vet de gjorde fordi jeg faktisk så det, så har garantert amerikanerne gjort det også. NY er en av de mest overvåkede byene i verden, og det er kameraer på "hvert" bygg.

Bildene jeg så dekker forøvrig hele bygget og ikke bare etasje 78.

Endret av invictus
Lenke til kommentar

Selv stoler jeg ikke på den offisielle versjonen i det hele tatt ang 9-11, for mange huller.

Derimot, allikevel, at Bush sier han så det første flyet, betyr ikke at han faktisk har sittet og sett det på TV, dvs. han kan ha sett det andre (3?) flyet, og trodd at han så på det første (det første i det andre bygget).

For å si det slik, jeg fulgte med hvert sekund fra det første treffet, og det var så mange klipp, så mange kilder, så mye nyheter kontinuerlig at jeg er ikke engang sikker selv på hva jeg så når ang. 1/2/3 flyet.

Traff ikke 2 fly det ene bygget, og 1 fly det andre?

Endret av Mr.Locke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...