TrondHalvorsen Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Det gjorde jeg også...bare minutter etter at det første flyet traff. Det er det ingen amerikanere som har gjort så da er du flink Hvem var det som filmet det tror du? Noen som visste det ville skje? Kanskje det var Bush som hadde satt opp et kamera til å peke opp mot 78. etasje på WTC1? Slik at han kunne se det LIVE i venterommet? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det gjorde jeg også...bare minutter etter at det første flyet traff. Det er det ingen amerikanere som har gjort så da er du flink Hvem var det som filmet det tror du? Noen som visste det ville skje? Kanskje det var Bush som hadde satt opp et kamera til å peke opp mot 78. etasje på WTC1? Slik at han kunne se det LIVE i venterommet? 5599800[/snapback] Du slutter aldri å overraske. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Det gjorde jeg også...bare minutter etter at det første flyet traff. Det er det ingen amerikanere som har gjort så da er du flink Hvem var det som filmet det tror du? Noen som visste det ville skje? Kanskje det var Bush som hadde satt opp et kamera til å peke opp mot 78. etasje på WTC1? Slik at han kunne se det LIVE i venterommet? 5599800[/snapback] tull. CNN viste bilder kort tid etter første flyet traff. Hvis CNN gjorde det, noe jeg vet de gjorde fordi jeg faktisk så det, så har garantert amerikanerne gjort det også. NY er en av de mest overvåkede byene i verden, og det er kameraer på "hvert" bygg. Bildene jeg så dekker forøvrig hele bygget og ikke bare etasje 78. Endret 13. februar 2006 av invictus Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Selv stoler jeg ikke på den offisielle versjonen i det hele tatt ang 9-11, for mange huller. Derimot, allikevel, at Bush sier han så det første flyet, betyr ikke at han faktisk har sittet og sett det på TV, dvs. han kan ha sett det andre (3?) flyet, og trodd at han så på det første (det første i det andre bygget). For å si det slik, jeg fulgte med hvert sekund fra det første treffet, og det var så mange klipp, så mange kilder, så mye nyheter kontinuerlig at jeg er ikke engang sikker selv på hva jeg så når ang. 1/2/3 flyet. Traff ikke 2 fly det ene bygget, og 1 fly det andre? Endret 13. februar 2006 av Mr.Locke Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Sorry, men konspirasjonsteorier har vært diskutert opp, ned og i mente. Du trenger forøvrig ikke starte 10-15 tråder med slike teorier samtidig, jeg ber deg heller ta del i våre allerede eksisterende tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg