Gå til innhold

Bush forteller sin løgnhistorie

Anbefalte innlegg

Bush held a town meeting in Orlando Florida on December 4, 2001:

QUESTION: One thing, Mr. President, is that you have no idea how much you've done for this country, and another thing is that how did you feel when you heard about the terrorist attack?

BUSH: "Well... (APPLAUSE)Thank you, Jordan.Well, Jordan , you're not going to believe what state I was in when I heard about the terrorist attack. I was in Florida. And my chief of staff, Andy Card -- actually I was in a classroom talking about a reading program that works. And I was sitting outside the classroom waiting to go in, and I saw an airplane hit the tower -- the TV was obviously on, and I use to fly myself, and I said, "There's one terrible pilot." And I said, "It must have been a horrible accident."

But I was whisked off there -- I didn't have much time to think about it, and I was sitting in the classroom, and Andy Card, my chief who was sitting over here walked in and said, "A second plane has hit the tower. America's under attack."

January 2002 at a town meeting in Ontario, Calif:

"Q: What was the first thing that went through your head when you heard that a plane crashed into the first building?''

Bush: "Yes. Well, I was sitting in a schoolhouse in Florida. I had gone down to tell my little brother what to do, and - just kidding, Jeb. (Laughter.) And - it's the mother in me. (Laughter.) Anyway, I was in the midst of learning about a reading program that works. . . . I was sitting there, and my Chief of Staff - well, first of all, when we walked into the classroom, I had seen this plane fly into the first building. There was a TV set on. And you know, I thought it was pilot error and I was amazed that anybody could make such a terrible mistake. And something was wrong with the plane, or - anyway, I'm sitting there, listening to the briefing, and Andy Card came and said, `America is under attack.'"And in the meantime, this teacher was going on about the curriculum, and I was thinking about what it meant for America to be under attack. It was an amazing thought. But I made up my mind that if America was under attack, we'd get them.''

Det første flykrasjet ble ikke vist LIVE på TV, fordi det var et overraskende angrep, for de fleste iallefall. Bush klarer ikke engang å forestille seg hvordan han ville ha reagert om han hadde vært overrasket. En person hadde tilfeldigvis filmet det første flykrasjet, men det ble ikke vist på nyhetene før 12. september.

Han sier han satt og så det første flykrasjet på TV mens han ventet på å gå inn i klasserommet for å prate om program som faktisk virker. Han sitter altså og ser på at et fly krasjer inn i en av bygningene hans og at mange av hans ansatte blir drept, men det eneste han tenker på er hva piloten har drukket. Bush sier han har litt erfaring fra området, for han hadde et modellfly når han var liten, så han så med en gang at denne piloten ikke var verdens beste.

Han får dessverre ikke tid til å tenke mer på hva denne piloten kunne ha drukket før han blir avbrutt for å gå inn i klasserommet. Personen som avbryter ham er ikke så veldig interessert i dette flykrasjet i WTC. Dette er jo dagligdags i USA.

Ingen i klasserommet ser ut til å bry seg om dette heller. Ikke engang når det andre flyet krasjer i WTC er det noen som bryr seg. Andy ser det andre flykrasjet på TV ute i korridoren mens han venter på Bush og når CNN sier at Amerika er under angrep føler Andy plikt til å si ifra til presidenten. Han går inn i klasserommet, bort til Bush, og hvisker ham inn i øret, "Amerika blir angrepet".

Og da klarer ikke Bush lenger å følge med på hva læreren sier. Som en ulydig skolegutt går han inn i drømmeverden og drømmer om å redde Amerika og gjøre hele verden glad. What a hero...

I had gone down to tell my little brother what to do, and - just kidding, Jeb. (Laughter.) And - it's the mother in me. (Laughter.) Anyway... - standup comedian George Bush

Jeg lo så jeg grein første gangen jeg hørte denne vitsen til Bush.

Bush sier imot seg selv, for på kvelden 11. september sa han:

Immediately following the first attack, I implemented our government's emergency response plans. Our military is powerful, and it's prepared. Our emergency teams are working in New York City and Washington, D.C. to help with local rescue efforts.

http://blondespots.blogspot.com/2004_04_01...ts_archive.html

Endret av TrondHalvorsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det første flykrasjet ble ikke vist på TV, fordi det var et overraskende angrep, for de fleste iallefall. Bush klarer ikke engang å forestille seg hvordan han ville ha reagert om han hadde vært overrasket.

Jeg så begge flyene krasje på TV..

Han sier han satt og så det første flykrasjet på TV mens han ventet på å gå inn i klasserommet for å prate om program som faktisk virker. Han sitter altså og ser på at et fly krasjer inn i en av bygningene hans og at mange av hans ansatte blir drept, men det eneste han tenker på er hva piloten har drukket. Bush sier han har litt erfaring fra området, for han hadde et modellfly når han var liten, så han så med en gang at denne piloten ikke var verdens beste.

Bush sier ingenting om hva piloten har drukket..

Han får dessverre ikke tid til å tenke mer på hva denne piloten kunne ha drukket før han blir avbrutt for å gå inn i klasserommet. Personen som avbryter ham er ikke så veldig interessert i dette flykrasjet i WTC. Dette er jo dagligdags i USA.

Hva skal han gjøre? Få panikk? Løpe ut med hendene i været og rope på Gud? Eller kanskje han skal sette seg ned og tenke seg litt om?

Neida, panikk er vel det beste forslaget, syns du ikke?

Ingen i klasserommet ser ut til å bry seg om dette heller. Ikke engang når det andre flyet krasjer i WTC er det noen som bryr seg. Andy ser det andre flykrasjet på TV ute i korridoren mens han venter på Bush og når CNN sier at Amerika er under angrep føler Andy plikt til å si ifra til presidenten. Han går inn i klasserommet, bort til Bush, og hvisker ham inn i øret, "Amerika blir angrepet".

Var det en TV som viste dette inne i klasserommet? Fra det jeg vet så viste ikke de i klasserommet hva som hadde skjedd før etter.

Og da klarer ikke Bush lenger å følge med på hva læreren sier. Som en ulydig skolegutt går han inn i drømmeverden og drømmer om å redde Amerika og gjøre hele verden glad. What a hero...

Se over.

I had gone down to tell my little brother what to do, and - just kidding, Jeb. (Laughter.) And - it's the mother in me. (Laughter.) Anyway... - standup comedian George Bush

Jeg lo så jeg grein første gangen jeg hørte denne vitsen til Bush.

Bush sier imot seg selv, for på kvelden 11. september sa han:

Immediately following the first attack, I implemented our government's emergency response plans. Our military is powerful, and it's prepared. Our emergency teams are working in New York City and Washington, D.C. to help with local rescue efforts.

http://blondespots.blogspot.com/2004_04_01...ts_archive.html

5597877[/snapback]

Okei...

Lenke til kommentar

Jeg har rettet på teksten i innlegget. Det var ingen LIVE-sending av det første flykrasjet. Men en person hadde tilfeldigvis fått filmet det, og den videoen ble vist på nyhetene dagen etter.

Han sier han satt og så det første flykrasjet på TV mens han ventet på å gå inn i klasserommet for å prate om program som faktisk virker. Hva skal han gjøre? Få panikk? Løpe ut med hendene i været og rope på Gud? Eller kanskje han skal sette seg ned og tenke seg litt om?
Det er tydeligvis ikke bare Bush som ikke klarer å forestille seg hvordan han ville ha reagert hvis han hadde vært overrasket. Prøv å forestille deg situasjonen i et lite sekund, da, ihvertfall. Angrepet var en de største katastrofer i USA i de siste århundrer. Du vil ikke tro at det ville vært nedprioritert å gå inn i et klasserom for å skravle om program som muligens virker?

"the TV was obviously on, and I use to fly myself, and I said, "There's one terrible pilot."

TV'n var tydeligvis på, for ellers hadde ikke Bush sett alle de forskjellige fargene på skjermen. Bush har litt peiling på flyving så han kunne raskt konkludere "Fy faen, for en dårlig pilot!" Det var antagelig den store flammeeksplosjonen som avslørte piloten. Bush oppfattet det som en "horrible accident". Piloten hadde sikkert brukket både armer og ben.

Bush hevder selv at han sa disse idiotiske kommentarene sine høyt til seg selv mens han satt i venterommet og så på TV. Var det ikke andre folk der som begynte å lure på om det hadde klikka for Bush? Presidenten i USA satt vel ikke der alene og ventet?

"I thought it was pilot error and I was amazed that anybody could make such a terrible mistake"

Bush trodde at det bare var noe feil med piloten og var litt forundret over at det fantes piloter med så mange feil.

Endret av TrondHalvorsen
Lenke til kommentar

Hva er kilden her egentlig?

"Presidenten i USA satt vel ikke der alene og ventet"

Har du sett på OL? Der vil du kanskje se Kong Harald sitte ganske ubeskyttet på tribunen, men det betyr ikke at det ikke er noen som beskytter han for det....

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar

Han mener sikkert at han så på tv-en at et fly hadde krasjet i det ene tårnet, ikke at han så bildene av flyet som traff tårnet.

Og når han satt i klasserommet, det så ut som han ikke visste hva han skulle gjøre.. skulle han sitte der å høre på praten om det fantastiske programmet og late som ingenting, eller skulle han reise seg og forlate rommet.. For første gang var det han som måtte ta avgjørelsen, og da visste han ikke hva han skulle gjøre :=)

Lenke til kommentar
Hva så om han løy om disse tingene.. han har vel sine grunner isåfall..

5599194[/snapback]

Han har pugget et manuskript som han improviserer litt. Derfor blir det teite setninger. Han forteller ikke om forestillinger han har fra hodet og hva han faktisk opplevde og hvor han var når det første flyet krasjet.

Alle andre amerikanere husker eksakt hvor de var og hva de gjorde da de fikk vite om angrepet. Så det er heller ikke snakk om huskefeil. Løgnhistorien hans er noe sinnssykt idiotisk, må jeg si :) Men når det blir sagt live på tv av Bush, så lytter ikke folk så nøye på ordene som blir sagt. Han smiler og ler når han forteller om det. Han vitser om at han var der for å gi broren hans noen ordre. Det virker ikke som han synes angrepet var noe tragisk i det hele tatt.

Det er antagelig den samme forfatteren som av manuskriptet til den falske Osama Bin Laden videoen til FBI. I den forteller FBI-Laden:

"due to my experience in this field, I was thinking that the fire from the gas in the plane would melt the iron structure of the building and collapse"

Laden har litt erfaring fra området, så han hadde oppdaget en ny måte å rive ned skyskrapere på. Firmaer som jobber med riving av bygg bruker eksplosiver helt unødvendig. "Det skal holde med litt flybensin og noen fyrstikker," har den erfarne FBI-Laden avslørt. Dette fant han ut når han gjorde noen eksperimenter i New York 2001.

Lenke til kommentar

Jeg har rettet på teksten i innlegget. Det var ingen LIVE-sending av det første flykrasjet. Men en person hadde tilfeldigvis fått filmet det, og den videoen ble vist på nyhetene dagen etter.

Han sier han satt og så det første flykrasjet på TV mens han ventet på å gå inn i klasserommet for å prate om program som faktisk virker. Hva skal han gjøre? Få panikk? Løpe ut med hendene i været og rope på Gud? Eller kanskje han skal sette seg ned og tenke seg litt om?
Det er tydeligvis ikke bare Bush som ikke klarer å forestille seg hvordan han ville ha reagert hvis han hadde vært overrasket. Prøv å forestille deg situasjonen i et lite sekund, da, ihvertfall. Angrepet var en de største katastrofer i USA i de siste århundrer. Du vil ikke tro at det ville vært nedprioritert å gå inn i et klasserom for å skravle om program som muligens virker?

"the TV was obviously on, and I use to fly myself, and I said, "There's one terrible pilot."

TV'n var tydeligvis på, for ellers hadde ikke Bush sett alle de forskjellige fargene på skjermen. Bush har litt peiling på flyving så han kunne raskt konkludere "Fy faen, for en dårlig pilot!" Det var antagelig den store flammeeksplosjonen som avslørte piloten. Bush oppfattet det som en "horrible accident". Piloten hadde sikkert brukket både armer og ben.

Bush hevder selv at han sa disse idiotiske kommentarene sine høyt til seg selv mens han satt i venterommet og så på TV. Var det ikke andre folk der som begynte å lure på om det hadde klikka for Bush? Presidenten i USA satt vel ikke der alene og ventet?

"I thought it was pilot error and I was amazed that anybody could make such a terrible mistake"

Bush trodde at det bare var noe feil med piloten og var litt forundret over at det fantes piloter med så mange feil.

5599069[/snapback]

Tull, hva faen vet du om hva Bush tenkte? Seriøst gutt, ro ned litt nå. Bush satte seg ned på klasserommet og tenkte seg om, og skrev så en lapp til en av de folka som jobber for han der. Dette kommer fram i "FarenHYPE 9/11" hvor de intervjuer både Bushs sine folk og lærerinnen.

Hadde jeg vært Bush i den der situasjonen hadde jeg neppe stormet ut etc. Dette ville bare ha skapt panikk og frykt blant de som var nær meg, og det er jo dette som er terrorens mål. Så ja, ved å faktisk sitte rolig, tenke over situasjonen for å så trekke en litt mer igjenomtenkt konklusjon av hva som måtte gjøres er faktisk den rette framgangsmåten i denne situasjonen.

Tok meg friheten til å utheve litt av bullshiten du, og resten av de kospirasjonselskende vennene dine, kommer med. Det er slike ting som dere ikke vet noe om, men bare antar og bygger alle påstander rundt. Dette kaller vi stråmenn og er utrolig lett å se igjenom.

TrondHalvoresen er virkelig into those conspiracy theories :D

5599219[/snapback]

No shit.

Edit:

Jeg så forresten det første flyet fly inn i WTC samme dagen.. Var faktisk det første jeg så av hele greia.

Endret av smoothie
Lenke til kommentar
Hva er kilden her egentlig?

"Presidenten i USA satt vel ikke der alene og ventet"

Har du sett på OL? Der vil du kanskje se Kong Harald sitte ganske ubeskyttet på tribunen, men det betyr ikke at det ikke er noen som beskytter han for det....

5599136[/snapback]

Ikke spill dum da. At en president besøker en skole i Florida for å prate i en klassetime er en relativt stor event. Du klarer vel ikke å forestille deg at han sitter alene i et venterom mens han ser på LiVE-sendinger (som aldri har vært) av det første flykrasjet? Og at Bush roper ut når han ser eksplosjonen, "Fyttigrisen! Den piloten der var faen ikke mye god i huet sitt!"

Du finner teksten på websidene til det Hvite Hus og mange andre steder. Klipp ut en setning av det Bush sier og søk på den.

Lenke til kommentar
Tull, hva faen vet du om hva Bush tenkte?

"I had seen this plane fly into the first building. There was a TV set on. And you know, I thought it was pilot error and I was amazed that anybody could make such a terrible mistake. And something was wrong with the plane, or..."

Fordi han sier selv hva han tenkte. Hvor klarere kan det bli? Det står skrevet svart på hvitt hva han sier han tenkte. Men vi som har litt fornuft i hodet skjønner at Bush lyver og forteller en urealistisk og virkelighetsfjern historie, og at han faktisk ikke tenkte disse tingene når det første flyet krasjet inn i WTC. Det er så ekstremt åpenbart at han lyver. Hvorfor vil du ikke innse det?

Det var ingen andre amerikanere som tenkte at det måtte være noe feil med piloten eller flyet når de hørte om eller så angrepet. Det så ut som et presist treff, slik som bare militæret kan få til. Bush var nok den eneste som hadde mistanke om at det kunne være noe feil med piloten, og at løsningen kunne være å rette på pilotene.

Below are some striking things that happened or striking things that Bush said that really stand out. Either he is a blatant liar or he is a very confused man and his competence to be president of the US should be investigated.

Bush held a town meeting in Orlando Florida on December 4, 2001 and started the myth that he saw the first plane crash into the WTC.

Q:...

Bush:...

Media reports of the first crash into the WTC began at 8:48am. Bush was supposedly en route to Booker Elementary School at that time. When Bush arrived at the school at 8:50, people there were already aware of what had happened. Stories differ as to how Bush was told. We also know that there was no footage of the first plane hitting the first WTC until the next day. If Bush saw a plane hitting the WTC, then he must have seen the second plane hitting the WTC and must have known that there was already a plane in the other WTC because there was smoke coming out of it! But he was in the classroom when the second plane hit. Andy Card whispered in his ear when the second plane hit. Just how confused is Bush? You would think his advisors would have corrected him after he told this story.. but no! Bush said something similar in January 2002 at a town meeting in Ontario, Calif:

Q:...

Bush:...

The weird thing about all this is that we all remember what we were doing when we heard about the attack on 9/11. We remember quite clearly. Why is it that the president has such fuzzy memories of that day? Is this not disturbing?

Bush was never asked to explain these statements. They contradict every single media report. It even contradicts the speech Bush gave on the evening of 9/11 from the White House!

No Mister President, you stayed in the classroom with your staff and you listened to children read you a book about a goat. It's on video. You sat there. Your staff was there. The secret service didn't whisk you away. You didn't make a statement until 9:30 am. This is very strange. Even if I throw away all the evidence that you did have knowledge that this attack was coming, why would you just sit there with the kids and not find out if the FAA alerted fighter jets to see what was going on? How come? The FAA knew about the hijacked planes and we will get to those shortly.

People say the President was so strong and determined after 9/11. Quite honestly we were a nation in shock. A monkey could have done what he did looking back at that time. We didn't know at that time what his actions were on that fateful day. As the shock wears off, we can look back and really see that this guy is either incompetent or a complete liar.

Endret av TrondHalvorsen
Lenke til kommentar
Det han sier der er jo ikke urealistisk og virkelighetsfjernt. Før jeg skjønte hva som hadde skjedd trodde jeg også at det var en ulykke.

5599559[/snapback]

Slutt å vær dum da. WTC var et føderalt bygg, et offentlig bygg, Bush sitt bygg. Hvis du på TV hadde sett et fly krasje inn i huset ditt med kone og barn hjemme, hadde dine første tanker vært, "For en dårlig pilot!" Bush viser gjennom det han sier at han er ikke engasjert overhodet.

Uansett hvordan man vrir og vrenger på det, så er det et faktum at det første flykrasjet ikke ble vist LIVE på noen TV-stasjoner, så han kan umulig ha sett det LIVE. Det andre flykrasjet ble vist LIVE, for da hadde alle nyhetskanalene kameraene sine i den retningen.

Endret av TrondHalvorsen
Lenke til kommentar

Jeg er dum fordi jeg ikke reagerer på den måten du ønsker jeg skal reagere, og fordi jeg da sparker beina under argumentene dine?

Greit nok, men jeg står fortsatt på mitt. Slik reagerte jeg, og dermed har jeg bevist (i allefall for meg selv) at det er mulig å tenke på den måten.

Lenke til kommentar
Slutt å vær dum da. WTC var et føderalt bygg, et offentlig bygg

WTC 1,2,4 & 7 var i privat eie, dog var deler av WTC7 utleid til diverse føderale organisasjoner. WTC7 er forresten gjennoppbygget.

Hvis du på TV hadde sett et fly krasje inn i huset ditt med kone og barn hjemme, hadde dine første tanker vært, "For en dårlig pilot!"

En dårlig sammenligning, men ja som pilot hadde jeg lurt på hva vedkommende drev med.

Bush har også en fortid som pilot i det Amerikanske forsvaret.

Lenke til kommentar
Det første flykrasjet ble ikke vist på TV, fordi det var et overraskende angrep, for de fleste iallefall. Bush klarer ikke engang å forestille seg hvordan han ville ha reagert om han hadde vært overrasket.

5598969[/snapback]

Det gjorde jeg også...bare minutter etter at det første flyet traff.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...