Teds Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Feilen ligger når jeg har vært på skrivebordet en stund og skal på IE igjen. Da kommer denne (se vedlegg) opp, trykker jeg "prøv på nytt" fungerer det, men til stadighet så dukker dette vinduet opp. Er det noen muligheter for å få stoppet dette så den logger seg automatisk på? Windows eller programvare... Flytt om det er feil. EDIT: Leif. arbeid_frakoblet.bmp Endret 13. februar 2006 av Teds Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Prøv med verktøy-alternativer for internett-tilkoblinger-slå aldri et nummer. i IE. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 kommer det i andre nett-tjenester? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Prøv med verktøy-alternativer for internett-tilkoblinger-slå aldri et nummer.i IE. 5597839[/snapback] Når jeg sjekket det du linket til har jeg ingen internett-tilkobling. (Sjekk vedlegg for svar.) kommer det i andre nett-tjenester? 5597839[/snapback] Mener du da e-post-programmer. Programmer som er nettavhengige? I så fall er det bare i IE jeg får denne feilmeldingen. Det snodige med det er at det skjer veldig uregelmessig. Noen ganger kan jeg gå ut og inn fra skrivebord til IE uten at noen feilmelding dukker opp. Andre ganger dukker den opp hver eneste gang. Takker for svar. Ingen_internett_tilkobling.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå