Gå til innhold

Er det noen max crit chanse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha:D Da kommer jeg til å eige hardt!

Jeg vil critte veldig ofte. Jeg vil få 30% incresed attack speed hver gang jeg critter. Jeg vil bruke 2x 1.30 speed daggers = 0.9 speed daggers ca. Dette med det kortet som gir 2xx-3xx nature dmg chanse på hver hit, + life stealing på begge daggers kanskje, jaja, blir fett dette :tease:

Lenke til kommentar
Haha:D Da kommer jeg til å eige hardt!

Jeg vil critte veldig ofte. Jeg vil få 30% incresed attack speed hver gang jeg critter. Jeg vil bruke 2x 1.30 speed daggers = 0.9 speed daggers ca. Dette med det kortet som gir 2xx-3xx nature dmg chanse på hver hit, + life stealing på begge daggers kanskje, jaja, blir fett dette :tease:

5597798[/snapback]

Du får vel bedre utbytte av 2x Crusader?

Lenke til kommentar
Du får vel bedre utbytte av 2x Crusader?

5597843[/snapback]

Nja, det kommer jo litt an på. LS har 6ppm, Crusader har 1ppm.

LS gjør 30 shadowdmg og gir deg 30hp. Crusader healer for 85-125 og gir deg 100 str (14dps, 90 ekstra skade på Bloodthirst (som du får brukt 2 ganger, 3 om du er heldig). I tillegg kan du være ekstra uheldig og få Crusader-proc på slaget som tar knekken på en mob.

Selvfølgelig, man kan jo ha to sett med kniver, da. Ett med Crusader, og ett med lifestealing. Lifestealing først, så kan man grinde penger til Crusader fortere enn svint. :)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Om du planlegger 35%+ critchance som warrior, vit at du må ofre omtrent alt som heter attack power, stamina og armor for dette..

5597835[/snapback]

Nja nja.. 30-32% crit skal gå fint med velbalansert utstyr. Noe gimp på AP, men fullt mulig. (axe specc)

Lenke til kommentar
Max crit chance jeg har sett er 48.5%. Dette var på et screenshot postet en eller annen plass på dette forumet, fyren brukte Ashkandhi.

5600355[/snapback]

det var nok meg, men det var "bare" 43,8%. da var jeg jo endel buffa da :innocent:

har bare 22% til vanlig i battlestance

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...