Gå til innhold

p2p TV - se TV på PC gratis

Abruzzi

Anbefalte innlegg

Har kommet over et program som lar deg se NRK, TV2 og TV3 gratis. Det er kinesisk men er lett å finne fram til kanalene fordet.

TvKoo.com - til høyre på siden finner du to nedlastningslinker, det er samme hvilken av de du laster ned.

Start programmet og det installerer seg selv.

Nå få du opp et tv vindu og en kanal liste på høyre side. Det er mange kanaller du kan se der, amerikanske og kinesiske. Men kanalene som heter TV-M: TV1, 2 og 3 er de norske. Dobbel klikk for å laste og den starter snart.

Må være perfekt for de som vil se OL på jobben.

Programmet fungerer slik at du laster ned "pakker" med video som den spiller av. Du deler også pakkene med andre seere og man laster opp og ned slike pakker som spilles av.

Endret av oleeid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde lurt litt på tv kort, men da hadde jeg måttet trekke ledning og kjøpt tv kort og alt det der, så dette var utrolig bra! Det er jo bra kvalitet også, ikke like bra som tv kort selvfølgelig og kan være det kommer bufring noen ganger, men det er jo mye enklere.

Hva skal det være oppe i høyre hjørne? Det står "siden kan ikke vises" på de norske kanalene. Er det bilde fra hva som skjer på kanalen eller noe sånt?

Jeg finner ikke TV 2, bare NRK 1 og TV 3. Er den ikke der?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...