Gå til innhold

Win2000 installasjonsproblem


kilogram

Anbefalte innlegg

Har eit heller vanskelig og irriterande problem her. Har nettopp sett i ein Athlon XP 1800 i nytt hovudkort for ein kamerat, og Win2000 vil ikkje installera skikkelig. Eg får feilmeldingar om at enkelte filer ikkje kan lesast, og det er ulike filer kvar gong. Eg har teke kopi av CDen (ingen problem her), og prøvd å installere frå denne kopien. Har fått tak i andre versjonar av Win2000, men får framleis feil på mange filer.

 

Gjorde eit lurt triks (trudde eg), då eg kopierte innholdet frå I386-mappa på alle CDane over i ei felle mappe på harddisken, for å få med evt. manglande filer, og installerte derfrå. Framleis same feilen. Eg veit at alle desse CDane fungerer på andre maskiner.

 

Eg lurar sterkt på kva som kan forårsaka ein slik feil som dette. Nokon som har peiling?

 

mvh.,

Vegard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-17 19:27, skrev kilogram:

Har eit heller vanskelig og irriterande problem her. Har nettopp sett i ein Athlon XP 1800 i nytt hovudkort for ein kamerat, og Win2000 vil ikkje installera skikkelig. Eg får feilmeldingar om at enkelte filer ikkje kan lesast, og det er ulike filer kvar gong. Eg har teke kopi av CDen (ingen problem her), og prøvd å installere frå denne kopien. Har fått tak i andre versjonar av Win2000, men får framleis feil på mange filer.


Gjorde eit lurt triks (trudde eg), då eg kopierte innholdet frå I386-mappa på alle CDane over i ei felle mappe på harddisken, for å få med evt. manglande filer, og installerte derfrå. Framleis same feilen. Eg veit at alle desse CDane fungerer på andre maskiner.


Eg lurar sterkt på kva som kan forårsaka ein slik feil som dette. Nokon som har peiling?


mvh.,

Vegard


Det problemet der har jeg opplevd FLERE ganger de siste dagene når jeg skal innstallere enten Win2000 Server eller WinXP. Dette har funket flere ganger før med de samme cd'ene, men plutselig nå så er det noen filer som den ikke klarer å kopiere. Jeg har også flyttet I386-katalogen over HD'n, men det ble det samme da...

Det siste jeg gjorde når jeg skulle innst. 2000-server var at jeg valgte vanlig formatering og ikke Quick. Da virket det...... Med WinXP'n så har jeg gitt opp (ihvertfall noen dager)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...