Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Eltax ICE CR-550

Maximum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sikkert grei til alle vanelige personer den. men det er eltax så jeg sier ikke mer :p

EDIT: hvis det er på komplett du kjøper ville jeg lagt på 100kr og kjøpt sony spilleren. eller panasonic'en da. men eltax er sikkert en grei budsjett spiller.

har god erfaring med både panasonic og sony.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Eltax lager greie produkter når det gjelder høytalere og slikt. Men bilstereo veit jeg ikke. Var i danmark i sommer på en foretning der de selgte bare Eltax. Var litt andre produkter en de har her i norge. Og huff for noen priser. Det var jo dyrere nesten en JVC og LG. Men så er det jo dansk merke da :p

Men synes også det er rart at ingen har prøvd denne spilleren. Tenkte selv på og kjøpe den for noen måner siden. Men styrte heller unna og kjøpte en sony spiller.

Lenke til kommentar
Eltax lager greie produkter når det gjelder høytalere og slikt. Men bilstereo veit jeg ikke. Var i danmark i sommer på en foretning der de selgte bare Eltax. Var litt andre produkter en de har her i norge. Og huff for noen priser. Det var jo dyrere nesten en JVC og LG. Men så er det jo dansk merke da :p

Men synes også det er rart at ingen har prøvd denne spilleren. Tenkte selv på og kjøpe den for noen måner siden. Men styrte heller unna og kjøpte en sony spiller.

5756653[/snapback]

Sony er nok et bedre valg. Men en pioneer eller alpine er enda mer for penga ;)

Mvh Tony

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg sitter å vurderer denne spilleren, og de 2 høytalerene som følger med pakka...

Link

Er det nå noen som har fått noen erfaring med denne? :p

Spilleren koster jo 700, høytalerene koster 498, så dette er jo et genialt tilbud?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Har hatt denne spilleren i noen måneder og er kjempefornøyd, spiller bedre enn den phillipsspilleren som stod i Astraen min orginalt(kostet 1500,- elns) og usb-porten fungerer.

Eneste jeg kan klage på er at knappene og displayet er helt elendige, og lyset fra displayet er litt for kraftig.

Lenke til kommentar

jeg har brukt den spilleren en stund.

lyset fra displayet er til tider plagsomt, men ellers helt ok.

var aldri noe galt med den, men kvalitet er det jo ikke...

hvis du bare vil ha noe billige greier som funker ok, så kan jeg anbefalle denne.

Lenke til kommentar
Har hatt denne spilleren i noen måneder og er kjempefornøyd, spiller bedre enn den phillipsspilleren som stod i Astraen min orginalt(kostet 1500,- elns) og usb-porten fungerer.

Eneste jeg kan klage på er at knappene og displayet er helt elendige, og lyset fra displayet er litt for kraftig.

Hei! Har en sånn spiller selv, men har klart å kaste (!) bruksanvisningen. Har du et tips om hvordan man blar i mapper når man spiller fra USB-inngangen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...