Maximum Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Er det noen som har erfaringer med Eltax ICE CR-550? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) sikkert grei til alle vanelige personer den. men det er eltax så jeg sier ikke mer EDIT: hvis det er på komplett du kjøper ville jeg lagt på 100kr og kjøpt sony spilleren. eller panasonic'en da. men eltax er sikkert en grei budsjett spiller. har god erfaring med både panasonic og sony. Endret 14. februar 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ville mye heller gått for Panasonic her, et helt klart bedre valg i budsjettklassen Lenke til kommentar
Maximum Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Takker for svar, men er det noen som har erfaringer med Eltax ICE CR-550? Endret 9. mars 2006 av Maximum Lenke til kommentar
Maximum Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Er det fremdeles ingen her på forumet som har erfaringer med Eltax ICE CR-550? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Siden ingen har hatt det er det kanskje et tegn på at folk bruker sunt vett og holder seg unna Lenke til kommentar
runela Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Eltax lager greie produkter når det gjelder høytalere og slikt. Men bilstereo veit jeg ikke. Var i danmark i sommer på en foretning der de selgte bare Eltax. Var litt andre produkter en de har her i norge. Og huff for noen priser. Det var jo dyrere nesten en JVC og LG. Men så er det jo dansk merke da Men synes også det er rart at ingen har prøvd denne spilleren. Tenkte selv på og kjøpe den for noen måner siden. Men styrte heller unna og kjøpte en sony spiller. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Eltax lager greie produkter når det gjelder høytalere og slikt. Men bilstereo veit jeg ikke. Var i danmark i sommer på en foretning der de selgte bare Eltax. Var litt andre produkter en de har her i norge. Og huff for noen priser. Det var jo dyrere nesten en JVC og LG. Men så er det jo dansk merke da Men synes også det er rart at ingen har prøvd denne spilleren. Tenkte selv på og kjøpe den for noen måner siden. Men styrte heller unna og kjøpte en sony spiller. 5756653[/snapback] Sony er nok et bedre valg. Men en pioneer eller alpine er enda mer for penga Mvh Tony Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg vurderte den spilleren selv. Av EN grunn. Den har USB inn. Om du har en flash spiller med litt plass på, er det jo en utmerket måte å spille musikk på. Så langt har jeg ikke villet hive ut min JVC... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg sitter å vurderer denne spilleren, og de 2 høytalerene som følger med pakka... Link Er det nå noen som har fått noen erfaring med denne? Spilleren koster jo 700, høytalerene koster 498, så dette er jo et genialt tilbud? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg kan ikke skjønne annet enn at det er et bra tilbud, greit, det er ikke verdens beste, men hva kan man forvente av den prisen? Tror du kommer til å bli fornøyd jeg Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Noen flere som har erfaringer nå? Caddy, gikk du får pakketilbudet? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Nei jeg gjorde ikke det. Var ute en tur på bilradiospesialisten med en kamerat som fiksa ei grei pakke til meg, med sub, forsterker, cd spiller og kabler Så det ble som de fleste andre her, styrte unna.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan denne styres vha "ratt spake" Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har hatt denne spilleren i noen måneder og er kjempefornøyd, spiller bedre enn den phillipsspilleren som stod i Astraen min orginalt(kostet 1500,- elns) og usb-porten fungerer. Eneste jeg kan klage på er at knappene og displayet er helt elendige, og lyset fra displayet er litt for kraftig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 jeg har brukt den spilleren en stund. lyset fra displayet er til tider plagsomt, men ellers helt ok. var aldri noe galt med den, men kvalitet er det jo ikke... hvis du bare vil ha noe billige greier som funker ok, så kan jeg anbefalle denne. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 ... men styring via mulitfunksjonsratt er ikke mulig, mente Komplett. (Ingen jack inn bak?) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Styring og kjøring samtidig med denne spilleren er bare vås, elendig interface Etter måneder med daglig bruk går det greit å sette på usb, random uten å se på / justere volum, men ikke mer enn det... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 ... men styring via mulitfunksjonsratt er ikke mulig, mente Komplett. (Ingen jack inn bak?) det er ingen innganger på den bak. Lenke til kommentar
Ackels Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har hatt denne spilleren i noen måneder og er kjempefornøyd, spiller bedre enn den phillipsspilleren som stod i Astraen min orginalt(kostet 1500,- elns) og usb-porten fungerer. Eneste jeg kan klage på er at knappene og displayet er helt elendige, og lyset fra displayet er litt for kraftig. Hei! Har en sånn spiller selv, men har klart å kaste (!) bruksanvisningen. Har du et tips om hvordan man blar i mapper når man spiller fra USB-inngangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå