cybervision_ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Vet ikke om dette er rett forum, men anyway: Jeg har endel live dvder som jeg godt kunne tenke meg å ta opp lyden fra og ha på CD. Ja, originale DVDer. Jeg har 2 spørsmål i det henseende: 1. Hvordan gjør jeg det rent teknisk? Er det mulig å gjøre uten kabler utenfor lydkortet? Har prøvd å spille av i en kilde og ta opp med en annen, men det blir nokså susete lyd. Har audigy2... 2. Er det lov? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg har brukt et program som heter ImToo DVD Audio Ripper Om det er lovlig, tja. Det står jo på starten at det ikke er lov, men nå har vi vel lov til å ta kopi av disken til eget bruk her i landet, så hvorfor skulle det ikke være lov til å ta kopi av bare lyden... Endret 13. februar 2006 av Manx Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Du kan også bruke Audacity og ta opp "What U Hear". Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Ok, har audacity så da prøver jeg det! Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå