bedsvaag Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg mener å ha hørt at det finnes to utgaver av Windows Media Center. Der den ene versjonen kun er MC, men den andre er ordinær XP med MC innebygd. Jeg har lyst til å innstalere MC på laptopen, slik at jeg kan bruke den opp mot min x360. Men vil samtidig ikke miste vanlig XP funskjoner. Er det noen som vet om dette er mulig, og hvilke systemkrav dette har. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 MCE 2005 er XP home edition med MCE skall som starter automatisk ved bootup. Det finnes ikke noe MCE "program" du kan instalere oppå din XP instalasjon. AKIRA Lenke til kommentar
bedsvaag Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 MCE 2005 er XP home edition med MCE skall som starter automatisk ved bootup. Det finnes ikke noe MCE "program" du kan instalere oppå din XP instalasjon. AKIRA 5597490[/snapback] Så det er ingen måte å starte maskinen på, uten det skallet? Altså bruke det som vanlig XP når jeg ikke vil bruke media funksjonene. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 MCE 2005 er XP home edition med MCE skall som starter automatisk ved bootup. Det finnes ikke noe MCE "program" du kan instalere oppå din XP instalasjon. AKIRA 5597490[/snapback] Så det er ingen måte å starte maskinen på, uten det skallet? Altså bruke det som vanlig XP når jeg ikke vil bruke media funksjonene. 5597499[/snapback] MCE skal ha alle samme funksjoner som vanlig XP, bare mer.. Lenke til kommentar
bedsvaag Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Okay. Takk for raskt svar. Det vil si at jeg kan innstalere det på min laptop bruke den som vanlig da. Og starte opp det MCE skallet når jeg vil bruke det. Så flott, da blir det nok XP MCE på meg ja.. Edit: leif Endret 13. februar 2006 av bedsvaag Lenke til kommentar
Woods Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 MCE 2005 er XP home edition med MCE skall som starter automatisk ved bootup. Det finnes ikke noe MCE "program" du kan instalere oppå din XP instalasjon. AKIRA 5597490[/snapback] Det stemmer nok ikke. MCE er Windows XP Pro med flere funksjoner. Jeg fant en rekke funksjoner som kun PRO versjonen normalt inneholder, som intet er å finne i Home. Bla. remote desktop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå