nahojdat Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvordan kan jeg skjule papirkurven i Windows XP? Vet jeg har gjort dette før men husker ikke hvor jeg finner innstillingen. Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) du kan jo fjerne den hvis du går på kjør-> gpedit.msc-> brukerkonfigurasjon->administrative maler->skrivebord->fjern ikonet papirkurven fra skrivebordet , men der fjerner du papirkurven men du kan få den frem igjen tror jeg glemte å si du må logge deg av og på igjen før det vil fungere Endret 13. februar 2006 av lordlappy Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Det skal være en lettere måte med bare en innstilling på "vis papirkurv" har brukt den tidligere men finner ikke fram til den igjen. Edit: Fant ut av det, høyreklikk på skrivebord --> "ordne ikoner etter" --> fjern hake ved "vis skrivebordsikoner" Endret 13. februar 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 jah men da forsvinner jo alle ikonene på skrivebordet Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Jepp, det er det jeg vil ha. Minimalisme er deilig iblant.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 skrivebordet er laget for ikoner ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå