omlid Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Fant dette på nettet: Hakuba H-MS10 Monopod På følgande adresse: http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller...u=240298&is=REG Spørsmålet er: - Selges dette i Norge, og av hvem? - Har no en prøvd dette stativet er det bra? Hilsen Olav Martin Lid Endret 13. februar 2006 av omlid Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Er ikke dette noe av det samme? Lenke til kommentar
omlid Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Er ikke dette noe av det samme? 5597414[/snapback] Nei den jeg kikker etter har et ben som kan drages ut til 1,40m slik at det itilegg til å være et bordstativ og kan være et etbensstativ. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Her var det en av karbon, men er ikke sikker på om den kan brukes som tripod. Ta en kikk her også=) Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Morsomt, den monopoden i første tråd kjøpte jeg i Japan sommeren 2004. Snublet over den i electric town. Så jeg vet ikke om den selges i Norge, men jeg kan fortelle deg mine erfaringer med den. Hvis det er til kompaktkamera så funker den fin fint, men til SLR kamera og litt større så er den ikke sterk nok. Den er også litt spinkel når du drar den helt ut. Jeg bøyde min ganske kjapt så når den er helt ute er den ikke helt stabil da heller, den kan gi litt etter. AKIRA Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det Hakubastativet var litt unikt, så det er jeg interessert i selv. Vet at Japan Photo selger Hakuba ekstrautstyr. Lenke til kommentar
omlid Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Det Hakubastativet var litt unikt, så det er jeg interessert i selv. Vet at Japan Photo selger Hakuba ekstrautstyr. 5598704[/snapback] Jepp Japanfoto har det. Dei hadde masse på lager til 199,- Har bestilt det, er på vei i posten i dag. Takker så mykkje for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå