pcfreak Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Noe stiv pris, javel. Men hva er prisen da? Jeg finner i alle fall ikke noe om veil. pris i artikkelen... $200 på den offisielle hjemmesiden, så jeg antar ca. 1500-2000 her til lands? 5602502[/snapback] Vil gjerne gjøre oppmerksom på at den offisielle siden ikke er den du oppga men denne: I-Tech Dynamics Ltd. Endret 14. februar 2006 av pcfreak Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Vil gjerne gjøre oppmerksom på at den offisielle siden ikke er den du oppga men denne: I-Tech Dynamics Ltd. 5603752[/snapback] Ah, takk for det, var litt kjap der ja. Skal editere posten min. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg vil nok vente med å kjøpe av denne teknologien til den er mer veletablért og muligens forbedret. Men jeg er ikke negativ til slike nye varianter, bare litt skeptisk. 5599902[/snapback] Helt enig. Dette er et stykke pionéer-arbeid, men såvidt jeg forstår fremdeles første generasjon. Bare vent til de neste generasjonene kommer, vi kan knapt drømme om bruksområdene. Tenk deg dette i kombinasjon med en fleksibel skjerm for eksempel. Har ventet på dette tastaturet i noen år nå, så det er morsomt å se at det begynner å bli mulig å få tak i for vanlige folk. Slik teknologi har det med å modnes kraftig på bare noen få generasjoner, og utvikle seg til bruksområder ingen hadde tenkt på. Tror nok det vil skje med dette og *glede seg*. Skriver Touch selv, og tanken har berørt meg angående ikke-eksisterende motstand med svikt, men bare en glatt, hard flate. Uansett en flott begynnelse. Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 er det bare til meg att ikke prisguiden funker? jeg bruker firefox Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 er det bare til meg att ikke prisguiden funker? jeg bruker firefox 5612104[/snapback] Prisguiden funker fint i Firefox den, men hvis det er keyboardet du leter etter så finnes dette tilsynelatende ikke hos noen norske butikker ennå. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) om man bruker infrarødt lys så hadde det og sett artig ut Ser en fyr som hamrer løs på bordet. Endret 16. februar 2006 av Åsmund Lenke til kommentar
Oys Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 er det bare til meg att ikke prisguiden funker? jeg bruker firefox 5612104[/snapback] Prisguiden funker fint i Firefox den, men hvis det er keyboardet du leter etter så finnes dette tilsynelatende ikke hos noen norske butikker ennå. 5614033[/snapback] Vi har fått det inn på Telebutikken Bystasjonen i Bergen. Moro liten sak Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hva er det vedkommende skriver på tastaturet i videoen? Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Vil gjerne gjøre oppmerksom på at den offisielle siden ikke er den du oppga men denne: I-Tech Dynamics Ltd. 5603752[/snapback] Ah, takk for det, var litt kjap der ja. Skal editere posten min. 5609041[/snapback] Ja, slik kan vi vel alle gjøre en skjelden gang... Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 om man bruker infrarødt lys så hadde det og sett artig ut Ser en fyr som hamrer løs på bordet. 5614043[/snapback] Ja, det er gøy å ikke kunne se tastene Lenke til kommentar
tundra Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 skulle gått an å "redigere" tastaturet.., altså at man i et program på pcen selv kunne tegne hvordan tastaturet skulle se ut, og tilegne hver knapp egenskaper. det kan vel ikke være så vanskelig å få til? Lenke til kommentar
war2war Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Heisann, bare lurte.. men er dette produket fortsatt til salgs? har ikke funnet det noe sted.sjekka på gadgets.no ser ikke ut som de har dette produktet lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå