TimeBomb Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) hei! fikk ett stort problem med min gamle pc igår =( fikk et krasj når jeg spillte CS,så jeg måtte restarte...å der begynte problemet =/ når jeg restarter pc`n, så loader den litt, så kommer det opp: windows/win32/system er skadet,eller mangler <-- sånn ca dt det stod..har prøvd med oppstarts disketter,men pc`n finner visst ikke harddisken eller noe..skal innstallere ny windows om en time, men CD rommen funker ikke =/ har sjekket rundt i bios osv, men den finner visst ikke cd rommen =/ finns det noen universal cd romm driver,som jeg kan få inn cd rommen med? jeg er desperat :S det viste seg at den originale xp cd`n jeg hadde, hadde fått seg en knekk =/ så den funket ikke =/ men nå er ting i boks vettu =) Endret 13. februar 2006 av TimeBomb Lenke til kommentar
eJoJ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Vet du hva slags bios du har? hvilket hovedkort har du.. og hva slags cd drev har du? system/config går ann og gjennoprette via gjenoprettingskonsollen... husker ikke helt hvordan men kan grave det frem... ellers er det mye enklere og instalere windows på nytt... skjekk foresten etter løse komponenter på hovedkortet ditt... er kjent med at defekt ram eller der pinene som klemmer rammen inn glir ut igjen skaper dette problemet... ta ut rambrikkene og sett de inn igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå