erikstein Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Original emne: Palm 505m oppgraderingsmuligheter ? Har fått tilbud om å kjøpe en 4mnd gammel Palm 505m for 2000,-. Den koster ca det dobbelte overalt. Regner med at den kjører PalmOS av et eller annet slag. MEN, er det mulig å oppgradere operativsystem til f.eks linux? eller noe slikt? Er dette et godt kjøp i seg selv? :smile: Eller burde jeg velge noe annet. Er USB mod. med 8mb ram. Veta fxxx hvor jeg skulle putte denne saken hen, bærbart er det jo :smile: håper at jeg ikke får kjeft nå da. [ Denne Melding var redigert av: [L]337-Zonic på 2002-09-17 23:38 ] Lenke til kommentar
holej Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Palm 505m har fått dårlige kritikker pga dårlig skjerm. De har ny modell med bedre skjerm nå som heter 515 (16mb), har den selv og er veldig fornøyd. Nypris på 505 er 2990 på http://www.idedata.no så det er vel ikke noe pangpris! Jostein Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Kan ikke si at jeg finner den der i det hele tatt :smile: Finner kun m500 til 2700,- og 515 til nesten 4000,- Greit, prisen på 515 er under 4000,-. Men eneste forskjellen jeg kan se er at den har 16mb minne og "litt" bedre skjerm. Personlig syntes jeg 505 har en bra skjerm, vet ikke hva folk klager så veldig på (har prøvd den). Men enten så er folk EKSTREMT kresene. Er det ikke mulig å fikse det problemet? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 tror du sliter med å legge inn linux på en palm, men det kommer hele tiden nye os fra palm som du kan benytte, den har også mulighet for å utvide med diverse SD kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå