arna Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Har et prosjekt vi skal gjøre en del brukerundersøkelser i, og vi tenkte at det enkleste ville være å opprette en webside som de går til og svarer på spørsmål/kommentarer og så når de trykker ferdig blir resultatene sendt til en mailboks... Hvordan får jeg til det? F.eks: Er du over 30 år? Ja [ ] Nei [ ] Har du bil? Ja [ ] Nei [ ] Kommentarfelt: [ ] Trykk for å avslutte [FERDIG] Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det heter mailform Les mer her: http://www.meandeviation.com/webform/about-mailform.html AKIRA Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det enkleste for deg vil være å benytte deg av en ferdiglaget applikasjon. Enten som en eksisterende online-tjeneste, eller som filer du kan laste ned og endre på selv. Er du ute etter gode gratis-applikasjoner, kan jeg anbefale WebWizGuide Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Dersom du har tilgang til en sql server ville jeg ambefalt deg å lagre resultatene der. Kan fort bli mye mas å måtte endre slike statistikker selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå