Gå til innhold

Nokia @ 3GSM: 6131, 6070 og 6136

genser

Anbefalte innlegg

Var innom elkjøp i dag og så på 6131 :D Skikkelig stilig, og jeg tror jeg går for svart i stede for hvit. Det er garantert at jeg skal ha den telefonen nå :!:  spøsmålet er bare hvilket abonnement jeg skal ha med.. hmm..

6222060[/snapback]

Får vi en lesertest når du har hatt telefonen noen dager da? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jo kan jo hende det :p  men jeg får nesten få meg telefonen først.. :p  blir vel i neste uke en gang om jeg bestiller den nå :)

6222133[/snapback]

Sa de noe om leveringsdato på den? Siden du sier at du kan få den i neste uke en gang om du bestiller den nå. Håper inderlig denne telefonen kommer snart! :)

- hsds

Lenke til kommentar

fant ut av det jeg og :p De har den på elkjøp her jeg bor ;) var å sjekka i butikken i dag ;) så fikk prøvd ut litt taster, og den knappen som åpner den :) Kommer nok til å kjøpe den der.. kanskje allerede i morgen, men den er ment som bursdagsgave fra foreldrene mine, så får sikkert ikke ta den i bruk før torsdag neste uke :(

Endret av Sukker
Lenke til kommentar
fant ut av det jeg og :p  De har den på elkjøp her jeg bor ;)  var å sjekka i butikken i dag ;)  så fikk prøvd ut litt taster, og den knappen som åpner den :) Kommer nok til å kjøpe den der.. kanskje allerede i morgen, men den er ment som bursdagsgave fra foreldrene mine, så får sikkert ikke ta den i bruk før torsdag neste uke :(

6223731[/snapback]

Hvilken elkjøp er dette snakk om? Supporttelefonen til elkjøp stengte klokken 19 så jeg må vente til i morgen med å ringe de og spørre om de har den her.. :(

- hsds

Lenke til kommentar

Og la du merke til hvilke abb den selges med? Vet ikke om det fremdeles er slik som tidligere at elkjøp selger telefonene i abbonement pakker.. Eneste abboet jeg har råd til med denne telefonen blir youngtalk, la du merke til om de hadde den med dette?

- hsds

Lenke til kommentar

Snakket nettopp med elkjøp, de sa at telefonen hadde kommet i mange elkjøp butikker over hele landet men noe pris ikke var fastsatt enda. Skulle visstnok ikke komme i salg før til neste uke. Opplyste de noe pris til deg Sukker?

- hsds

Lenke til kommentar

Da var telefonen bestilt ifra elprice! Får den på tirsdag :) 1400 kroner med netcom youngtalk.. Det er flere butikker som har denne telefonen nå så det beste er å ringe rundt til butikker og spørre!

- hsds

Lenke til kommentar

Rart det der med at elkjøp sa at den ikke var på salg før til neste uke :ermm: jeg kjøpte den i dag jeg ;) der kostet den 1099 med djuice nonstop, og det er det jeg har fra før, så det var jo toppers ;) Desverre får jeg ikke ta den i bruk før torsdag neste uke siden det er bursdagsgave :( plagsomt det der :p

Lenke til kommentar
Jeg bor på Fagernes, men når de har den her, har de den sikkert de fleste andre steder også..

6224222[/snapback]

Du la ikke merke til hva prisen var uten abb.?

6224970[/snapback]

uten abonnement var den på rundt 2500 tror jeg ;)

Endret av Sukker
Lenke til kommentar

Tanken på å kunne snakke gratis over WLAN med Nokia 6136 er utrolig fristende. Hvis det er riktig som Nokia hevder - at samtalene switcher sømløst mellom GSM og WLAN etterhvert som man forflytter seg fra et sted til et annet - så er det genialt. Spesielt for den som har WLAN både hjemme og på jobben - da ringer man jo gratis store deler av døgnet!

Lenke til kommentar
Da var telefonen bestilt ifra elprice! Får den på tirsdag :) 1400 kroner med netcom youngtalk.. Det er flere butikker som har denne telefonen nå så det beste er å ringe rundt til butikker og spørre!

- hsds

6228212[/snapback]

Har de den på lager hos el price? Ser ikke noe lagerstatus på nettsidene deres

6230498[/snapback]

Høyst sannsynlig har de den på lager. Eller hadde i alle fall...

Lenke til kommentar

Nja, si ikke det. Jeg, og mange andre, opplevde at Elprice informerte om at de faktisk hadde varen på lager i uthevet skrift, noe som var løgn ved N80. Så du skal ikke ta det som noen selvfølge at du ikke må vente når du bestiller fra Elprice, desverre.

Lenke til kommentar

Jeg var innom i butikken tho.. de hadde en igjen på en butikk langt pokker i vold som de skulle få sendt inn til den jeg var hos. Så jeg er 95 % sikker på at jeg får den til avtalt tid.

- hsds

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...