Gå til innhold

Nokia @ 3GSM: 6131, 6070 og 6136


genser

Anbefalte innlegg

Det blir nok 6131 på meg også, ser ut som mye mobil for pengene selv om ikke den har all verdens beste kamera... Er litt glad for at nokia ikke har reklamert så mye for den fordi da blir det enda færre som har en :D

 

hsds: På mpx's hjemmeside står det ubekreftet 1.juni

Endret av Simen_1987
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge jeg har den før 15 juni er det bare snadder. Er det noen måte å kontakte nokia for å spørre om den er sendt ut til butikker i Norge? Og hvor mye utsendelsen er forsinket?

 

- hsds

6127927[/snapback]

Tror egentlig du får bedre svar her. Nokias representanter pleier å entenn ha veldig lite å si, eller ikke ha peiling på hva de sier.

Lenke til kommentar
Var innom Nokia Store på Byporten igår. Ifølge han som jobbet der så skulle mobilen være til salgs om 3-4 uker.

6139159[/snapback]

 

Håper virkelig ikke det tar så lang tid! Har 3 uker maks før jeg må ha denne telefonen hehe.. Vi krysser fingrene! :)

 

- hsds

Lenke til kommentar

Blir provosert over alle standardene for minneslots!

De gjør det vanskelig å kjøpe minnebrikker når de mister nytteverdien så snart mobilen byttes ut.

 

Tenker å gå for den minste (micro) sd for å så kjøre på med adaptere for å passe inn med kamera o.l.

Vet at mini-sd kommer med adapter til SD. Har Micro-sd slikt tilbehør?

Mulig å få tak i micro sd adaptere for mini- og fullstørrelses SD?

Lenke til kommentar
Blir provosert over alle standardene for minneslots!

De gjør det vanskelig å kjøpe minnebrikker når de mister nytteverdien så snart mobilen byttes ut.

 

Tenker å gå for den minste (micro) sd for å så kjøre på med adaptere for å passe inn med kamera o.l.

Vet at mini-sd kommer med adapter til SD. Har Micro-sd slikt tilbehør?

Mulig å få tak i micro sd adaptere for mini- og fullstørrelses SD?

6187862[/snapback]

 

Jeg fikk med adapter fra microSD til SD da jeg kjøpte et slikt kort.

Lenke til kommentar
Mulig det er ett eller annet jeg ikke får med meg men hvorfor vil man ha en 6131 istedenfor 6136? 6136 er mindre, lettere, skjermen er kanskje litt mindre, men det er en UMA telefon. Ikke at jeg har prøvd UMA men det skal bli morro og se om det funker så sømløst som de håper på.

6204362[/snapback]

 

Det har vel med at UMA er en lite/ikke utbredt teknologi som få i det hele tatt vet hva er. Har det ikke med ip-telefoni å gjøre? Jeg vil tro det er få som kommer til å benytte seg av denne måten å ringe på fordi de ikke har mulighet eller før det blir mer "allment kjent". Dessuten er skjerm et ankerpunkt for mange, og 6131 har svært mye bedre skjerm enn 6136. Modellene er unasett jevnstore. 6131 er bare litt tynnere, men bredere. For meg er 6131 et mer attraktivt valg fordi den ikke har UMA og fordi den er en veldig god skjerm. 6136 er sikkert litt dyrere og.

 

Det hele går på hva hver og en ser etter i en telefon :)

 

 

 

 

(Dette er altså min teori/mening).

Lenke til kommentar

For meg som har hatt IP-telefon i over to år vil det være en selvfølge i velge en mobil som skifter mellom mobilnettverk og fasttelefon og gir "problemfrie overganger mellom GSM- og WLAN-nettverk" som det står på hjemmesidene til Nokia.

 

Det er positivt at 6136 er litt mindre enn 6131 og i tillegg har litt lengre batterilevetid. Det er imidlertid dårlig at den har dårligere skjerm og at den ikke har blåtann. I tillegg syns jeg at Nokia burde slått til med 2 megapixels kamera på denne modellen. Da hadde 6136 vært helt rå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...