opiuM_cZh Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 hei, noen som bruker dette programet ? Tune Up Utilites 2006. Lurte på om noen viste hvor jeg kunne laste ned visual styles uten om hjemme siden dems som fungerer i dette programet! da jeg har prøvet style xp og det er møkk! Eller om noen har noen andre programer de kan anbefale meg ? Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Nå fikk jeg ikke helt med meg om det var et tweake program du skulle ha, eller om det var et visuell styling program du skulle ha. hos feks deviantart.com og wincustomize.com har du vertfall visuelle programmer du kan prøve gratis, som modifiserer det meste når det gjelder looket til windows. Hvis det var tweake program du skulle ha, har du feks tweak-xp.com, tunexp, system mechanic som er svært aktuelle programmer feks. Lenke til kommentar
opiuM_cZh Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 hmmm, skulle egentlig bare ha et program som visualereserer XP, styler det opp på en måte så det ikke er så kjedelig "look" og jeg har et program som gjøre det tune up utilites heter det, men det er slike ferdige lagde pakker som styler pcen din. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 vet hva tune up er ja =) sjekk ut vertfall de programmene jeg skrev ned til deg i første posten min Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Mulig du finner noe av interesse her http://www.themexp.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå