Dahl Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ifølge de seneste ryktene vil iPod-familien snart få et nytt medlem. Spilleren vil bli levert med en 3,5-tommers trykkfølsom skjerm. Les mer Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Aaahhh....for en nice iPod Den håper jeg komemr snart. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det kom ikkje som ein stor overraskele at det snart vil kome ein video-iPod. Blir spennande med ein trykkfølsom skjerm. Får håpe at den ikkje er like utsatt for riper som andre iPoder. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Av dette har den fått navnet iPod Video Når skal dere lære? den heter ikke video-iPod. Kun iPod. Endret 13. februar 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Av dette har den fått navnet iPod Video Når skal dere lære? den heter ikke video-iPod. Kun iPod. 5596991[/snapback] Sant nok, men den blir referert til som iPod Video. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Nå ser jeg at jeg blander video iPod og iPod video om hverandre, men dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Dette kommer til å slå an. Det er jeg faen så sikker på. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Blir digg med fettmerker på skjermen ^^ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Blir digg med fettmerker på skjermen ^^ 5597657[/snapback] Vel, med tanke på at skjermen er på 3,5" tviler jeg sterkt på at vi må labbe rundt med fingern på skjermen. Mest sannsynlig følger det med en standard pinne av samme typen som følger med PDA'er og Nontendo DS. Lenke til kommentar
Kubrick Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg tror dette blir en knallbra iPod! Har ingen erfaringer med tidligere iPoder, men denne virker fristende (foreløpig). Jeg vil tippe at det er snakk om en myk skjerm. Fettmerker er jo et problem, men det finnes overflater som ikke påvirkes så mye av dette. De vanlige knappene er det nok mange som ville savne, hvis man navigerer i blinde osv. Jeg er spent på hvordan dette løses. Apple er jo kjent for sin eleganse og kresenhet med tanke på design (og funksjonaltitet) så dette skal nok bli bra. Endret 13. februar 2006 av Kubrick Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 haha... Hvis Apple lanserer et slikt produkt, så skal jeg koke suppe på trusa mi.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 haha... Hvis Apple lanserer et slikt produkt, så skal jeg koke suppe på trusa mi.... 5598391[/snapback] Your on! Da skal du f meg ta det opp! Blir kanskje litt verre hvis man skal skifte sang i lomma med denne, kanske det er knapper på siden. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 haha... Hvis Apple lanserer et slikt produkt, så skal jeg koke suppe på trusa mi.... 5598391[/snapback] Your on! Da skal du f meg ta det opp! Blir kanskje litt verre hvis man skal skifte sang i lomma med denne, kanske det er knapper på siden. 5598416[/snapback] Tar det nesten som en selvfølge at det følger med en form for fjernkontroll til denne, ellers må en jo ta den fram hver gang en skal skifte sang osv. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Godt poeng. Jeg hater forøvrig fjernkontroller Jeg håper egentlig ikke de lager denne jeg, iPod'en er jo primært en mp3 spiller. Ikke en multimediabox. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Gleder meg til denne kommer. (Vis den kommer!) Det skal bli spennende om Apple satter på Toch nå. Tablet-PC f.eks. Det hadde ikke overasket meg vis de gjør, for jeg har hørt rykter om at Apple har registrert noen patenter på noen Toch-funsjoner. Se på denne videoen: http://mrl.nyu.edu.nyud.net:8090/~jhan/fti...titouchreel.mp4 Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Godt poeng. Jeg hater forøvrig fjernkontroller Jeg håper egentlig ikke de lager denne jeg, iPod'en er jo primært en mp3 spiller. Ikke en multimediabox. 5599368[/snapback] Hva har touchscreen med det å gjøre? Den blir like mye en mp3 spiller somde som er ute på markedet nå. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Huh? Leser jeg rett at Apple prøver å patentere styring på touch skjermer med flere fingre og "gestures" ? Til og med i Minority Report ble det brukt. Disse patentene begynner virkelig å bli triste snart. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Svortevik Tar det nesten som en selvfølge at det følger med en form for fjernkontroll til denne, ellers må en jo ta den fram hver gang en skal skifte sang osv. 5598954[/snapback] Since when startet iPoo å suplere med gratis fjernkontrollerog dockingstasjoner? Tror du kan se langt etter en gratis fjernkontroll, men du kan sikkert få en radio-fjernkontroll til Ipooen til kun 500,-, sett at du kun hører på musikk i 90k bitrate format slik at folk ikke gidder å recorde musikken som blir spilt... Endret 14. februar 2006 av Lil-H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå