Gå til innhold

Ikke all kvinneidrett er handikapidrett!

Kåre Hansen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og mennene er homofile.

uansett, hva er det du egentlig sitter og googler etter.

det kommer jo tråd etter tråd med morsomme linker fra denne kanten.

btw, jeg likte videoen

5597104[/snapback]

Haha, så jævli bra ass!

UANSETT HVA.. så er de som spiller håndball homofile! UANSETT HVA.... Alle som driver med noe annet enn håndball... sier Håndball?? Pfft, homse sport..

Genialt

Lenke til kommentar
og mennene er homofile.

btw, jeg likte videoen

5597104[/snapback]

Haha, så jævli bra ass!

UANSETT HVA.. så er de som spiller håndball homofile! UANSETT HVA.... Alle som driver med noe annet enn håndball... sier Håndball?? Pfft, homse sport..

Genialt

5597121[/snapback]

la meg gjette, du spiller håndball?

Lenke til kommentar
og mennene er homofile.

btw, jeg likte videoen

5597104[/snapback]

Haha, så jævli bra ass!

Genialt

5597121[/snapback]

haha homse

Lenke til kommentar

@Bandidos-Pelle: Mnjo, du har delvis rett. Må nesten ta med at det blir satset mye mer på herreidrett, og følgelig vil nivået bli mye høyere.

[flamebait]Forsåvidt så blir det lagt for dagen et forferdelig kvinnesyn av enkelte her. Å avskrive all kvinneidrett der damene ikke er halvnakne er patetisk.[/flamebait]

Lenke til kommentar
@Bandidos-Pelle: Mnjo, du har delvis rett. Må nesten ta med at det blir satset mye mer på herreidrett, og følgelig vil nivået bli mye høyere.

[flamebait]Forsåvidt så blir det lagt for dagen et forferdelig kvinnesyn av enkelte her. Å avskrive all kvinneidrett der damene ikke er halvnakne er patetisk.[/flamebait]

5598036[/snapback]

Jeg tror jeg hadde blitt mere intrisert på sport hvis damene hadde flygi halvnakne rundt hele tia :p

Lenke til kommentar

Det er mer finting og taktikk i damehåandball. Mye morsommere å se på. I herrehandball bare skyter de det de har baller til!

Synes forresten ikke gutter som spiller handball er homo. ;) Synkronsvømming kanskje... Men ikke handball.

Endret av Silje:
Lenke til kommentar

Skjønner ikke problemet med klesreglene til kvinnene i volleyball. Det er da ikke noe gærent med det.

Det eneste er at da skulle menn fått lov til å spille i bar overkropp. Noe man får lov til i den brasiliaske og amerikanske serien. Men som er forbudt i FIVB World Tour og OL.

Endret av manamind
Lenke til kommentar
Skjønner ikke problemet med klesreglene til kvinnene i volleyball. Det er da ikke noe gærent med det.

Det eneste er at da skulle menn fått lov til å spille i bar overkropp. Noe man får lov til i den brasiliaske og amerikanske serien. Men som er forbudt i FIVB World Tour og OL.

5599232[/snapback]

Problemet er at det er klesregler. Altså, man har bestemt hvor stor(lite) bikinien skal være. Om man ikke vil gå i mikroskopiske bikinier må man gå i sykkelshorts. Jeg forstår godt at beachvolleydamene helst vil gå i små bikinier med tanke på varmen og sanda, men jeg kan ikke forstå hvorfor det er bestemt at bikinien SKAL være så liten...

Grunnen til at gutta ikke får gå i bar overkropp er reklameplassen som skjorta utgjør. Men hos damene er det viktigere at det blir vist masse hud enn at det er plass til reklame.

Lenke til kommentar
Syns gutta kunne innført litt gjørmebryting osv. Hadde garantert fått med meg fotballkamper om det var noe av interesse med og ikke bare den tragiske løpingen etter ballen.. :roll:

5599900[/snapback]

Har du sett rugby i regnvær? Er ikke det gjørmebryting så vet ikke jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...