Kåre Hansen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Alle er jo enige om at damefotball er handikap idrett. Ja faktisk er det ganske få idretter som ikke oppfattes slik Eneste idretten jeg vet damer kan gjøre det bra i er: Strandvolleyball aerobic turn og Amerikansk Fotball. Hva? Sa du Amerikansk Fotball? Amerikansk damefotball - link Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hva med håndball? Gjør jentene det dårlig der også? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Imponerende Stine, nei, men fortstatt en handikapidrett Endret 13. februar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Hva med håndball? Gjør jentene det dårlig der også? 5596861[/snapback] Ja Damene der ser som regel ut som polske diskoskastere. dog finnes det noen få unntak Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) og mennene er homofile. uansett, hva er det du egentlig sitter og googler etter. det kommer jo tråd etter tråd med morsomme linker fra denne kanten. btw, jeg likte videoen Endret 13. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 og mennene er homofile. uansett, hva er det du egentlig sitter og googler etter. det kommer jo tråd etter tråd med morsomme linker fra denne kanten. btw, jeg likte videoen 5597104[/snapback] Haha, så jævli bra ass! UANSETT HVA.. så er de som spiller håndball homofile! UANSETT HVA.... Alle som driver med noe annet enn håndball... sier Håndball?? Pfft, homse sport.. Genialt Lenke til kommentar
Quik Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 og mennene er homofile. uansett, hva er det du egentlig sitter og googler etter. det kommer jo tråd etter tråd med morsomme linker fra denne kanten. btw, jeg likte videoen 5597104[/snapback] Haha, så jævli bra ass! UANSETT HVA.. så er de som spiller håndball homofile! UANSETT HVA.... Alle som driver med noe annet enn håndball... sier Håndball?? Pfft, homse sport.. Genialt 5597121[/snapback] la meg gjette, du spiller håndball? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 og mennene er homofile. uansett, hva er det du egentlig sitter og googler etter. det kommer jo tråd etter tråd med morsomme linker fra denne kanten. btw, jeg likte videoen 5597104[/snapback] Haha, så jævli bra ass! UANSETT HVA.. så er de som spiller håndball homofile! UANSETT HVA.... Alle som driver med noe annet enn håndball... sier Håndball?? Pfft, homse sport.. Genialt 5597121[/snapback] haha homse Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 No offence til jenter, men jenteidrett blir gutteidrett i slow-motion. Det kommer av at fysikken til gutter er bedre, that's all. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 @Bandidos-Pelle: Mnjo, du har delvis rett. Må nesten ta med at det blir satset mye mer på herreidrett, og følgelig vil nivået bli mye høyere. [flamebait]Forsåvidt så blir det lagt for dagen et forferdelig kvinnesyn av enkelte her. Å avskrive all kvinneidrett der damene ikke er halvnakne er patetisk.[/flamebait] Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 @Bandidos-Pelle: Mnjo, du har delvis rett. Må nesten ta med at det blir satset mye mer på herreidrett, og følgelig vil nivået bli mye høyere. [flamebait]Forsåvidt så blir det lagt for dagen et forferdelig kvinnesyn av enkelte her. Å avskrive all kvinneidrett der damene ikke er halvnakne er patetisk.[/flamebait] 5598036[/snapback] Jeg tror jeg hadde blitt mere intrisert på sport hvis damene hadde flygi halvnakne rundt hele tia Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Gjørmebryting er tingen! Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Det er mer finting og taktikk i damehåandball. Mye morsommere å se på. I herrehandball bare skyter de det de har baller til! Synes forresten ikke gutter som spiller handball er homo. Synkronsvømming kanskje... Men ikke handball. Endret 13. februar 2006 av Silje: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det absolutt styggeste jeg ser er kvinnelige bodybuildere Nei jeg synes jenter skal holde seg til idretter som er bedre for øyet... (beachvolly er et fint eksempel. Dog kles-reglene der er å dra det litt langt) Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Skjønner ikke problemet med klesreglene til kvinnene i volleyball. Det er da ikke noe gærent med det. Det eneste er at da skulle menn fått lov til å spille i bar overkropp. Noe man får lov til i den brasiliaske og amerikanske serien. Men som er forbudt i FIVB World Tour og OL. Endret 13. februar 2006 av manamind Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Å avskrive all kvinneidrett der damene ikke er halvnakne er patetisk. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Skjønner ikke problemet med klesreglene til kvinnene i volleyball. Det er da ikke noe gærent med det.Det eneste er at da skulle menn fått lov til å spille i bar overkropp. Noe man får lov til i den brasiliaske og amerikanske serien. Men som er forbudt i FIVB World Tour og OL. 5599232[/snapback] Problemet er at det er klesregler. Altså, man har bestemt hvor stor(lite) bikinien skal være. Om man ikke vil gå i mikroskopiske bikinier må man gå i sykkelshorts. Jeg forstår godt at beachvolleydamene helst vil gå i små bikinier med tanke på varmen og sanda, men jeg kan ikke forstå hvorfor det er bestemt at bikinien SKAL være så liten... Grunnen til at gutta ikke får gå i bar overkropp er reklameplassen som skjorta utgjør. Men hos damene er det viktigere at det blir vist masse hud enn at det er plass til reklame. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det absolutt styggeste jeg ser er kvinnelige bodybuildere 5599151[/snapback] Jeg kunne ikke være mer enig. Det ser direkte ille ut. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Syns gutta kunne innført litt gjørmebryting osv. Hadde garantert fått med meg fotballkamper om det var noe av interesse med og ikke bare den tragiske løpingen etter ballen.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Syns gutta kunne innført litt gjørmebryting osv. Hadde garantert fått med meg fotballkamper om det var noe av interesse med og ikke bare den tragiske løpingen etter ballen.. 5599900[/snapback] Har du sett rugby i regnvær? Er ikke det gjørmebryting så vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå