phenomenon Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Gi meg deres hotteste tips når det gjelder å få lagt mp3 ene ned på plata! Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 De fleste brenneprogrammer i dag klarer dette helt utmerket. Jeg tviler på at det er noen særlig forskjell uansett hvilket program du velger. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Det aller fleste gjør det, men jeg liker veldig godt Nero Burning Room. Bruk det. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Bruk MusicMatch. Der får du hele pakka, når det gjelder musikk. Lenke til kommentar
phenomenon Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 ...ok, men noen viktige/smarte tips når det gjelder brenning av mp3? Lenke til kommentar
phenomenon Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 ...ok, men noen viktige/smarte tips når det gjelder brenning av mp3? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 ikke egentlig. Bruker selv Nero og er fornøyd med det. I de fleste nyere brenneprogrammer holder det å velge "audio cd" og så bare dra over mp3'ene (dersom du blir spurt om det kan du "decode on the fly" dersom du har en normal, grei pc (mao ikke en gammal steinknuser)) Burde ikke brenne mp3'er med bitrate lavere enn 128, disse høres (i hvertfall i mine ører) helt forferdlige ut. 92k går til nød, om jeg er helt desp&forbanna, men ikke 56k. Det er råttne greier, det! Liker 192k best jeg :smile: (bare sånn, helt malappropos) bfisk Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 19:21, skrev Bisarre:Bruk MusicMatch. Der får du hele pakka, når det gjelder musikk. Det koster drit my penger, og faktisk så har man bare 5 burns på trial versonen Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Vet ikke hva slags maskin du har, men om den er nogenlunde oppegående, så er MusicMatch konge på dette. I bibliotek-vinduet, kan du sortere musikken din, akkurat slik du ønsker. For at du skal finne den lettest. Når du velger sanger, legges de i playlisten. Og når du har valgt ut de du vil ha med, trykker du bare på "Make CD of playlist". Da velger du enten MP3, eller WAV. Og vips, så er alt iorden. I tillegg lager du et cover til CD'n, på noen få tastetrykk. Det kan ikke bli enklere... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Bisarre skrev (2002-09-17 19:21):Bruk MusicMatch. Der får du hele pakka, når det gjelder musikk. Ja du gjør det men til ripping av cd'er er den ikke bra lydmessig/lydkvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå