frodeste Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 På mitt (nye) kabel tv anlegg (Canal digital) har jeg en koblingsboks med tre utganger: TV, Radio og enda en kontakt. Hva brukes den siste utgangen til? Noen som vet? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvordan ser den ut? Kanskje kontakten rett og slett er klar for å levere bredbånd? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Den runde skrukontakten er for internett og eventuelt digital tv. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Den runde skrugreia (f-plug heter det vel? ) er for bredbånd eller evt. digitalt tv der du bruker en tuner og ikke bare kjører coax rett i tv'n. Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Den runde skrugreia (f-plug heter det vel? ) er for bredbånd eller evt. digitalt tv der du bruker en tuner og ikke bare kjører coax rett i tv'n. 5601389[/snapback] Takker for mange svar. Det var det jeg trodde selv. Lurte litt, fordi vi har samme type plugg på jobben, (ikke sat eller digital tv) hvor tv en koblet direkte til denne. Da begynte jeg å lure på hva denne egentlige var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå