Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT tilbud på ADSL2+ 499,- FOR 20/1.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har endelig jeg som startet denne tråden :D fått ADSL2+ idag

Båndbredde (Opp/Ned) [kbps/kbps]: 935 / 19.505

Klager ikke på hastigheten fungerer som en drøm

Sjekket downloaden opp mot UIO server fikk helt opp mot

1955 KBps i nedlastning :dribble:

Lenke til kommentar

Hva kan grunnen til detta være? Pingen var helt grei til i dag, faktisk vært bra helt til i dag....så vet ikke hva som skjer nå, har ikke gjort noen forandringer...

tracert1011wc.th.jpg

Nedlastingshastigheten din er 10667 kbits/sekund.

Opplastingshastigheten din er 1077 kbits/sekund.

Er 1600m fra sentralen.

Lenke til kommentar
Min erfaring med NGT og Bluecom er at NGT ligger jevnt 5ms dårligere i Norge og 10ms dårligere i Eu.

Fordelen med NGT er jo at man får 400% mere hastighet på linja (til 499.-) som betyr at ping under belastning blir ganske OK.

5950360[/snapback]

Pinger VG med 13ms, bor i Kristiansand, har NGT ADSL2+. Godt mulig det fås bedre ping, men jeg er nå rimelig fornøyd.

Lenke til kommentar
Min erfaring med NGT og Bluecom er at NGT ligger jevnt 5ms dårligere i Norge og 10ms dårligere i Eu.

Fordelen med NGT er jo at man får 400% mere hastighet på linja (til 499.-) som betyr at ping under belastning blir ganske OK.

5950360[/snapback]

Pinger VG med 13ms, bor i Kristiansand, har NGT ADSL2+. Godt mulig det fås bedre ping, men jeg er nå rimelig fornøyd.

5951558[/snapback]

Hvor i Krsand bor du ? Kan ikke få adsl2+ her (på lund) , jeg har shdsl da og får 8ms til VG ... :)

Lenke til kommentar
noen som har Thomson Speedtouch 585i v6? hvordan er de i stabilitet etc? merket at jeg har falt ut et par ganger idag etc... har dere evt. lasta ned noe for å bedre dette..?

5957069[/snapback]

Hvilken ISP med hvilket abonnement?

Lenke til kommentar
noen som har Thomson Speedtouch 585i v6? hvordan er de i stabilitet etc? merket at jeg har falt ut et par ganger idag etc... har dere evt. lasta ned noe for å bedre dette..?

5957069[/snapback]

5957205[/snapback]

Prøv dette rådet som ble postet her tidligere.

Start > kjør > telnet 10.0.0.1 > Username : Administrator > Commanden er "ppp ifdelete intf=TypeA_2"

Uten " " og bytt ut TypeA_2 med TypeA_1 og TypeA_2

Husk å ikke slett TypeB_2

Prøv etter det å restart modemet ditt : )

Lenke til kommentar

5957069[/snapback]

5957205[/snapback]

Start > kjør > telnet 10.0.0.1 > Username : Administrator > Commanden er "ppp ifdelete intf=TypeA_2"

5957288[/snapback]

sikker på at dette ikke fucker opp noe nå da? orker ikke at nettet blir nede nå og jeg må pese med å få fiksa det .. :hrm:

Lenke til kommentar

5957069[/snapback]

5957205[/snapback]

5957288[/snapback]

sikker på at dette ikke fucker opp noe nå da? orker ikke at nettet blir nede nå og jeg må pese med å få fiksa det .. :hrm:

5957338[/snapback]

Hadde samme problem. Nå er routeren dønn stabil med en oppetid på 6 døgn. Gjør som du vil for meg. Vet jo ikke om det alle de unødvendige oppkoblingene som er problemet hos deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...