RogueFreak Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Ja, da er den ordentlige demoen av NOLF2 ute. Dette er ikke Ohio-teaseren som ble sluppet for noen uker siden! Denne her er på 157.9MB og inneholder spillbare oppdrag fra 3 forskjellige levels i spillet. For øyeblikket har jeg kun funnet den hos Fileplanet (med ca. 90min ventetid på public servers ) ...men den finnes nok de fleste steder utover kvelden tenker jeg. (3D Gamers, Tiscali, osv...) Finner jeg noen flere vettuge mirrors i løpet av kvelden skal jeg oppdatere denne threaden. _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-09-17 19:03 ] Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Her er nok den beste...som vanlig. NOLF2 demo @ 3D Gamers Snart i havn her, skal bli spennende og prøve...teasern var jo ganske bra. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Har ventet på denne demoen ja. Leste på pc.ign.com at demoen ville komme denne uka. :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 grafikken er det vertfall ingenting å utsette på , fossefallet i begynnelsen er rett og slett nydelig :smile: gameplayet er jeg litt usikker på , har ikke prøvd det så mye pga jeg fikk dårlig tid Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jepp, kremers grafikk, og jeg tror skillpointsystemet kan bli bra. Har et par ting å utsette, liker ikke det nye utseende til cate, hun så bedre ut i eneren (om enn mer kantete :smile:). Og demoen ga meg en massiv bluescreen med core-dump omstart og gode greier. AtW Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Demoen fungerte bra hos meg. Låste seg ikke en eneste gang. Jeg kommer ihvertfall til å kjøpe fullversjonen når den kommer i oktober :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Og nå har NOLF 2 "gone gold"...men det drøyer litt før det kommer hit til berget da. 1. oktober i statene og 18. oktober her hjemme. Demoen var iallefall meget bra, nydelig grafikk! Jeg skjønner heller ikke dere som mener Kate så bedre ut i 1'ern? Hun ser mye bedre ut nå...ikke så oversminket og mer naturlig enn hun var i 1'ern. But as they say; that's just IMHO. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Trodde demoen hadde multiplayer også. :sad: Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Greit nok at Cate ser bedre ut nå, grafisk sett. Men utseende hennes...altså, vet ikke, men hun ser ikke så uskyldig/greit/kjekk ut som i 1'ern. Jeg fikk eit spesielt forhold til henne i 1'ern. Dessuten så virker det som om hun har blitt mye tøffere/røffere i 2'ern. Huff. Men uansett, fantastisk spill da. Dette må kjøpes Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 01:09, skrev RogueFreak:Jeg skjønner heller ikke dere som mener Kate så bedre ut i 1'ern? Hun ser mye bedre ut nå...ikke så oversminket og mer naturlig enn hun var i 1'ern.But as they say; that's just IMHO. Jeg kunne ikke vært mer enig med deg der! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Kjempebra spill...meget bra grafikkmessig! Lenke til kommentar
|da`g| Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Har fullvers. av no one lives forever 2.. :razz: er helt ok. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Og derfor så føler du en viss trang til å si ifra her på forumet om at du har lastet ned ulovlig warez? [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-10-09 16:52 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-25 19:17, skrev B|Real:Kjempebra spill...meget bra grafikkmessig! hårene til han scientist-fyren i den første cutscenen var "oj, gisp!"-materiale.. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Om man laster ned warez og ikke liker det, greit nok da sletter man det... Laster man det ned, og ikke liker det, og brenner det ut og deler det ut til alle kompiser, litt tvilsomt... Laster man det ned og liker det, og har det på pcn og spiller hele dagen, tja, ikke mitt problem. Laster man det ned og liker det, og stikker å kjøper det, heia warez! (siste der er bare for hardcore gamers, de fleste havner i en av de ovenfor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå