kunchun Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg har nå et prosjekt i elektronikk som skal gå over 110 timer+-. Jeg har bare et problem, har ingen naelse om vha jeg skal lage, noen forslag? Lenke til kommentar
cof Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hva med å bygge en forsterker? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvis det ikke var for at det var ulovlig, så ville jeg likt å lage en modchip. Jeg så noen lage en projector helt fra scratch, det kunne vært noe! Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Har allerede laget en forsterker, i forbindelse med undervisninga. modchip? Vi har ikke lært noe særlig om sånt da.. Men et bør vær noe hvo jeg tar i bruk spenningsregulering og digitalkretser. Er helt tom for ideer.. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Lag en hauk. En videreutvikling av den er mitt årsprosjekt i elektronikk. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Så det du lager er en spurv? Jeg fant ut i dag hva jeg sku lage. Fm Transmitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå