TST Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Valve har overfor GameSpot fortalt at Half-Life 2-utvidelsespakken Aftermath nå heter Episode One, og at vi kan forvente flere episoder fremover. Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 "Every saga has a beginning"? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 "Every saga has a beginning"? 5596643[/snapback] Tenkte akkurat det samme, "Episode One". He he da kan vi bare lengte lenge og vel etter en eventuel Half-Life 3 Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 YES!! Gleder meg allerede til Epidsode 2! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 høres bra ut dette. nå må jeg bare få rota meg til å kjøpe HL2 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Får bare håpe at Valve ikke blir rammet av EA syndromet. Spy ut oppfølgere til et kjent konsept og drit i innholdet. Bare det gir penger og flyter på navnet så er resten et fett. Ser vel kanskje litt frem til mere HL2 historie, men ser ikke frem til at det kanskje blir et helt lass med episoder som koster ca 200 spenn stk. Det blir fort mye penger og det er jeg ikke interesert i å bruke for noen få timers underholdning. Må minst være 10 timers underholdning i et spill før jeg anser det som verd pengene. HL2 klarte å presse 20 timers morro ut av seg, noe som er meget brukbart. Doom 3 klarte bare 3, da var jeg lei av det Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 jaja kan være kjekt dette, her, men viss det tar så lang tid mellom hver gang det blir en episode så tror jeg at grafikkmotoren og resten blir fort gammel og dårlig Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 jaja kan være kjekt dette, her, men viss det tar så lang tid mellom hver gang det blir en episode så tror jeg at grafikkmotoren og resten blir fort gammel og dårlig 5600282[/snapback] Source motoren er bygd så de kan oppgradere den ettersom tiden går. de la jo til HDR nå for kort tid siden, og motion blur og depth of field og color correction er i beta stadiet nå. den er smart lagd, så det er enkelt å oppgradere den med nye effekter og bedre grafikk så de slipper å bruke flere år på nytt for å lage ny grafikk motor til HL3. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Håper det er mindre kjedelig kjøring enn det var i orginalen.... AtW Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Håper det er mindre kjedelig kjøring enn det var i orginalen.... AtW 5614500[/snapback] Kjøringen var jo kjempemorsom og spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg