Snabelkese Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Noen som har noen erfaringer med denne? teknisk ser det mildt sagt bra ut. Har egentlig tenkt til å ligge i 2000-3000 klassen på ny skjerm, og tror vel egentlig 17" lcd holder for meg, men denne så fristende ut. Noen som har synspunkter? Finnes det tilsvarende eller bedre i samme prisklasse eller om man går ned til 17"? burde jo egentlig det. spiller ikke, men ser film. ellers blir det mest internett, musikk, kontorarbeid og sånne ting. EIZO FlexScan M1900 eventuelt noen tester som ligger rundt? jeg fant ikkeno når jeg googla Endret 13. februar 2006 av cdguru Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Eizo er jo kjent for å ha god kvalitet på sine produkter. Men hvis du ser på Samsung Syncmaster 930BF f.eks. så koster den akkurat det samme, men har bedre oppgitt responstid og lysstyrke. Jeg ville hvertfall ha sett en test før jeg kjøpte. Fant dog ingen på nett. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Lurer også på hvordan denne skjermen er. Prisen er jo 1000 kr lavere enn de andre butikkene. Fint om noen kom med erfaringer før ukeslutt Er på jakt etter 19" lcd -2 stk som skal erstatte mine 2 17" Samsung 170T Endret 14. februar 2006 av jallamamba Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er det virkelig ingen som har testet denne skjermen? Jeg er også ute etter en 19" LCD til rundt 3000,- Har søkt rundt en del men finner faktisk ikke tester av den. Håper noen kan komme med tips og erfaringer! Lenke til kommentar
joschram Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 I PC World Norge sin test av skjermer i nr. 2 2006 vant Eizo M1900 i klassen for 19-tommere. Sitat fra testen: For 19-tommerne kommer Eizo FlexScan M1900 best i test på grunn av bildekvalitet, også prisen er ikke til å komme forbi. Denne skjermen har riktignok ikke like mye funksjonalitet som de andre skjermene, men leverer likevel testens beste bilde. Og det er jo tross alt det som er viktigst når alt kommer til alt. Pluss: Fargedybde. Bildekvalitet. Mye Ytelse for pengene. Minus: Dårlig høydejustering. Litt dårlig vertikal innsynsvinkel. Etterlyser bedre programvare. Ikke pivot. Johannes Lenke til kommentar
heborres Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Men hvorfor er prisforskjellen så stor på disse to?: Link Har Komplett satt ned prisen med 1000 kr? Endret 17. februar 2006 av heborres Lenke til kommentar
gurban Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Men hvorfor er prisforskjellen så stor på disse to?: Link Har Komplett satt ned prisen med 1000 kr? 5621156[/snapback] Kan de umulig ha gjort, koster jo bare litt over 3000 på andre nettbutikker Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Som det står i topicen, er dette UKENS TILBUD på Komplett. Kun den grå som er på tilbud. Ser at en del andre butikker som også har satt ned prisen på den grå denna uka. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 er på utkikk etter skjerm, Komplett anbefaler denne i prisklassen 2000 - 2500 men eneste erfaringen som er skrevet her er ikke akkurat lovende https://prisguiden.no/product.php?p...9613#userReview noen kommentarer? Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Er en ok skjerm i mine øyne. Kjøpte til broren da den var på ukens tilbud en gang. Skarp og kjapp.Har ikke allverdens innsynsvinkel,noe som er vanlig på TN baserte skjermer. Kjenner meg overhode ikke igjen på den erfaringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå