Zavoy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Heihei! Sitter å leter etter vanntette mp3-spillere på nettet. Så langt har jeg ikke funnet mer enn en som er til salgs i norge, som er SurferMp3. SurferMp3 Jeg skal bruke den til vannsport som wakeboarding/kiting. Er litt nysgjerrig på om der er noen som har noen erfaring med denne eller lignende spillere, og kan gi meg litt tilbakemelding siden jeg er helt blank på feltet, og ikke ønsker å kjøpe katta i sekken Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Er det noe som dette du leter etter? PCworld har testen den... [LINK] Endret 13. februar 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Zavoy Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Nei jeg tenkte mer i retning en spiller som tåler å bli dyppet i vann siden jeg står på kiteboard så bruker jo jeg mesteparten av tiden over vann så det er ikke nødvendig med så avansert teknologi. Men takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Vet ikke om det finnes lengre men sony hadde i sine gamle dager en sony sportswalkman serie, de tålte å få litt vann på seg. Lenke til kommentar
Zavoy Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Litt vann som i regn, eller som meg stupehodestups nedi sjøen, for så å ligge der i 5 min med mp3-spilleren under vann? Skal sjekke det ut, takk skal du ha. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Her har du en som fungerer i det våte element En noe spesiell teknologi for lydoverføring, men det funker sikkert. Artikkelen er et år gammel, men jeg regner med at mp3-spilleren er på markedet forsatt. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Er det noe som dette du leter etter? PCworld har testen den... [LINK] 5597290[/snapback] Her har du en som fungerer i det våte element En noe spesiell teknologi for lydoverføring, men det funker sikkert. Artikkelen er et år gammel, men jeg regner med at mp3-spilleren er på markedet forsatt. 5742937[/snapback] Hvis du ser på min post, så er det den jeg har linket til også Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Haha, var ikke så kjapp at jeg greide å titte på dine linker... Beklager. Lenke til kommentar
tobbah Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei en som funker har prøvd d www.surfermp3.com good stuff Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kanskje litt sent og svare? Lenke til kommentar
OleChristian Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hva med Speedo Aquabeat ? http://www.swimshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38769 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er to og et halvt år siden trådstarter postet. Jeg regner med at han har klart å finne en vanntett mp3-spiller i løpet av den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg