kilogram Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Beta 2 av Windows OneCare Microsoft slapp i helgen beta 2 av Windows OneCare, selskapets komplette sikkerhetsløsning. Etter planen skal OneCare være ferdig i juni. Les artikkelen her Lenke til kommentar
kvase Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 dette kommer helt sikert til og bli en storslager for den vanlige kvinne/mann i gata når den kommer hitt. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Har nylig inst. WINXPSP2 på en egen test-disk. Deriblant inst. jeg IE7 og etterpå Windows OneCare (bare til å sette Regionale Innstillinger til Engelsk USA og tilbake igjen til norsk etterpå). Det lille jeg har fått prøvd programmet, gjør at jeg vurderer å faktisk kjøpe programmet hvis det blir tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvor laste ned OneCare Beta 2? Er betatester, men har ikke fått verken mail, eller lest det noen andre plasser. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg vil nok mye heller bruke andre alternativ, gjerne gratis, fremfor dette. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg vil nok mye heller bruke andre alternativ, gjerne gratis, fremfor dette. 5598848[/snapback] Nå har jeg ikke prøvd OneCare, men Microsoft Antispyware fungerer helt strålende selv om det er beta (med unntak av Norton hendelsen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå