aavar Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei! Jeg har en shuttle, med en 80mm vifte for prosessoren. Jeg lurte på om det finnes trakter for å montere en 120mm vifte på utsiden av kabinettet istedenfor den innebyggde 80mm vifta? Og , hvilken 120mm vifte burde jeg i tilfelle gått for? Og en helt annen ting. Jeg bruker det innebyggde skjermkortet på shuttelen. Og på hovedkortet er det to chipper som jeg regner med er en til chipset og en til skjermkortet (uten at jeg kan se hva som er hva). Den ene er utstyrt med bare en ribbe, og den andre med en vifte. Finnes det passive kjølere som vil fungere på den som jeg har vifte på? MVH Aavar Magnus Stava Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 adapter er det f.eks. her http://www.microplex.no/category.aspx?cat=226&mcat=15s226 mulig 3dfxcool.no også har noe om de fortsatt eksisterer, eller vendur.no har no ang vifter er vel silentx eller hva det heter hos vendur best med papst rett bak. Ang passiv kjøling til chippen så vet jeg ikke, men du kan jo prøve med en større ribbe du kjøper på f.eks. microplex eller vendur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå