Gå til innhold

Lyd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Klipsch skal visst være veldig bra, verdens beste, men så var det dette med prisen da... De koster jo 4000,- aleine.

Vil du ha et HEFTIG sett, så burde du ta en titt på Videologic Digitheatre. Display på AC3'en og alt :wink: Dessuten er det en sub. 4 front, 1 senter, 2 bak, hvis ikke jeg husker feil. Dette settet begynner likevel å dra på årenene. Test av det her på Hardware.no

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

kjørte soundblaster 128 tidligere. Men dette ble litt for lite dynamisk synes jeg. Så jeg kjøpte et Hercules Gamesurround Fortissimo II

Dette har optisk ut og inn, så nå kjører jeg optisk toslink rett inn i Yamaha Hjemmekinoamp'en.

Merkbart bedre dynamikk, og kontroll. Til tider litt avslørende på dårlige MP3'er.

Dette kortet bruker jeg kun som stereo.

Ved DVD-avspilling bruker jeg Videologic DVD player MPEG kort. Og coax til Kinoamp'en.

 

Alt i alt står dette i hobbyrommet kinoen min; med yamaha RXV 975RDS integrert kinodekoder. Nykonstryerte satelitt-topphøyttalere hvor alt under 90 hz er digitalt filtrert bort. alt under blir kjurt ut på to "bunnkasser" på 90liter stk. bestykkert med ett 15" Vega element i hver. Disse blir drevet av en Nad 218THX blokk, og bildet kommer fra en Panasonic 3- rørs videokanon med 150 tommers bilde.

Begynner å ligne en kino etterhvert..:wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...