thunstad Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Trenger anbefalinger til lydkort og høytalere til PC. Skal bruke dette til film og musikk. Maks 4000 kroner for lydkort og høytalere. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Hallo! Er det noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 kjøp SB Live Player 5.1 Billig å bra te d meste. Har d sjøl.. null problema Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 For 4000,- får du mye Kjøp Creative Inspire 5.1 5700 og et Audigy kort :smile: Så har du noen lapper igjen og. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Høyttaler tips. Klipsch Pro Media 2.5 Har fått anbefalt disse så jeg har ikke noen erfrainger, men han som anbefalte sa de bar BRA Lenke til kommentar
Danny Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 helt klart et audigy lydkort,men høytalere er det mange,jeg vill anbefalt et 5.1 med dolby og all den dritten,disse ser greie ut:Creative Høyttaler DeskTop Theatre 3500 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Ja, Klipsch skal visst være veldig bra, verdens beste, men så var det dette med prisen da... De koster jo 4000,- aleine. Vil du ha et HEFTIG sett, så burde du ta en titt på Videologic Digitheatre. Display på AC3'en og alt :wink: Dessuten er det en sub. 4 front, 1 senter, 2 bak, hvis ikke jeg husker feil. Dette settet begynner likevel å dra på årenene. Test av det her på Hardware.no Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 DTT 3500 begynner å dra på årene. Kjøp heller oppfølgeren Inspire 5700, som jeg tidligere anbefalte. De har også Dolby Digital Lenke til kommentar
50z Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 kjører SB Audigy Platinum her, og bruker digital ut til Denon sorund forsterker. Totalt Konge lyd, mye bedre en live kortene. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Men Live! er fine de og da... Selv kjører jeg live. Riktignok får jeg ikke utnyttet dette skikkelig, men i morgen skal jeg kjøpe Inspire 5300 :grin: Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Takk for alle gode svar! Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Kjøp soundblaster 16 kortet mit, den gammle kassetspilleren min og et sett audio kabler av meg. Du skal få det hele til under 4000 (skal gå helt ned til 3500,- for deg) ;P Lenke til kommentar
freimen Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 kjørte soundblaster 128 tidligere. Men dette ble litt for lite dynamisk synes jeg. Så jeg kjøpte et Hercules Gamesurround Fortissimo II Dette har optisk ut og inn, så nå kjører jeg optisk toslink rett inn i Yamaha Hjemmekinoamp'en. Merkbart bedre dynamikk, og kontroll. Til tider litt avslørende på dårlige MP3'er. Dette kortet bruker jeg kun som stereo. Ved DVD-avspilling bruker jeg Videologic DVD player MPEG kort. Og coax til Kinoamp'en. Alt i alt står dette i hobbyrommet kinoen min; med yamaha RXV 975RDS integrert kinodekoder. Nykonstryerte satelitt-topphøyttalere hvor alt under 90 hz er digitalt filtrert bort. alt under blir kjurt ut på to "bunnkasser" på 90liter stk. bestykkert med ett 15" Vega element i hver. Disse blir drevet av en Nad 218THX blokk, og bildet kommer fra en Panasonic 3- rørs videokanon med 150 tommers bilde. Begynner å ligne en kino etterhvert..:wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå