The man! Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 nå er det på tide at alle CS-tullingene får seg litt mosjon. http://butik.splatter.dk/index.php?cPath=83 nå kan du endelig skrape sammen vennene dine og løpe rundt i skogen(eller huset) og leke counterstike. dersom du er litt mer mann har vi jo enda ett alternativ. http://www.sandefjordpaintball.no spiller paintball selv og anbefaler dette på det sterkeste! no pain no game! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Har aldri prøvd paintball, Leketøy for voksne gutter og jenter kaller eg det da, Men det ser stiligt ut må prøve det en gang. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 paintball er dritkult, anbefales Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Eh ok. Har dere sett hvor utrolige fete Airguns man kan få tak i? replica av sniper rifler og slikt, helautomat våpen som nesten dreper deg av bare smerte.. :grin: Krever en god del disiplin og at man stoler på hverandre. Jeg ville aldri i livet gitt meg løs på noe slikt med fremmede.. Meg: ARGH!! Okay, du traff meg! Jeg er død! #¤%#¤% L33tOla: hehe.. (slår over på helauto..) BRRRRRRPP Meg: ARRGH ARRGH ARRGH!! Din 34%¤#%#¤ drittsekk!! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Slike replicas ble solgt på Norwegian Modelers på slutten av 80 tallet..tidlig 90 tallet..men ble fort gjort ulovlige her til lands...man kan jo rane banker og slikt...der er jo PRIKK like. Paintball derimot..er utrolig gøy!!! AKIRA Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Hidden skrev (2002-09-18 10:01):Meg: ARGH!! Okay, du traff meg! Jeg er død! #¤%#¤%L33tOla: hehe.. (slår over på helauto..) BRRRRRRPPMeg: ARRGH ARRGH ARRGH!! Din 34%¤#%#¤ drittsekk!! Det ser ut som du har erfaring iverfall om du skal tro det du skrev er sant. Lenke til kommentar
Cookie Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Paintball er sinnsykt kult, men for å få den beste opplevelsen så prøv det på bane ala Sup-Air eller Hyperball Lenke til kommentar
Juggah Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Norges PaintballForum: http://www.makeme.com/paintballforum Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jeg har lyst til å begynne å spille paintball, men jeg lurer på endel praktiske ting som hvilke regler som gjelder, er det forkjellige måter å spille på og hva kan gjøres for at reglene skal bli opprettholdt? Kunne tenkt meg et paintballgame over en hel helg, der man okkuperer en hel skog, 2 teams på 5-10 folk hver, og vi sover ute... Hva slags gevær/utstyr vil dere erfarne anbefale meg å kjøpe? Lenke til kommentar
Juggah Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Vi bruker verken geværer eller våpen i paintball! Markører heter det! Paintball er ingen krigslek, men en sport! Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Problemet er og få tak i noen venner som gidder og drive med det.....og de vennene har aldri penger/tid så vi er alltid få folk da er det ikke så kult... min erfaring :razz: (ps. de gangene vi var en 8 stk var det jevli kult) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Start en klan så har dere flere dere kan gi blåmerker. Spilte masse selv jeg hehe. Kan fortsatt kjenne de som traff på siden i nyrene....AAAAAAUUUUUU! Si fra skal jeg drepe hele gjengen jeg :razz: Lenke til kommentar
The man! Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 19:32, skrev NoNamed:Problemet er og få tak i noen venner som gidder og drive med det.....og de vennene har aldri penger/tid så vi er alltid få folk da er det ikke så kult...min erfaring :razz:(ps. de gangene vi var en 8 stk var det jevli kult) vi er rundt 20 stykker har i os, men det er alltid rundt 5 som ikke kan vere med på grunn av ødelagte våpen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: bollafeita skrev (2002-09-24 18:54):Paintball er ingen krigslek, men en sport! Er Paintball en sport, Eg trudde det var leketøy for store gutter og noen jenter. Lenke til kommentar
Juggah Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Paintball er en lagsport ja! Som sagt finner dere Norges Paintballforum her om det er noe dere lurer på: http://www.makeme.com/paintballforum/ Turneringer spilles på feks et 60*30meters flatt område med oppblåsbare dekninger. Lille Norge hevder seg faktisk veldig bra i internasjonale turneringer som Millennium serien.. her kan dere se masse bilder fra den siste millennium'n som ble arangert i England (bla to av de norske lagene som deltok; JustRed og Spirit of Norway): http://www.warpig.com/paintball/tournament...ery/index.shtml Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Paintball ruler...sprang rett mot en kar og skøyt på han....så var det tomt for kuler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå