exs Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 hvordan er det man får opp true skill rankinga i pgr3 er nå ranka som amatør15' har til nå ca 35 1te plasser fordelt på urban rally og nurburgring så det kan jo ikke stå på det.... noen som har litt innsikt i hvordan man får opp TS?? Lenke til kommentar
exs Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 ingen som vet? Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Skjønner ikke helt spørsmålet ditt.For å få opp rankinga di så må du selvfølgelig kjøre bra og helst vinne løp for å ranke opp.Har ikke noe å si hvor mange første plasser du har hvis siste plasser er ti ganger så mange hvis du skjønner. Er ei stund siden jeg jeg har kjørt online live karriere, men ved juletider lå jeg i league 9 mener jeg og huske og var fortsatt contender, det er en lang vei å gå når du endelig har blitt contender og fallhøyden er stooor (det som er mest irriterende med dette, du kan kjøre jævla bra i mange løp og klatre sakte men sikkert, for deretter å kjøre ett eller to dårlige løp og rase nedover rankingen). Endret 13. februar 2006 av bas Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Du rankes også ut i fra hvem du spiller mot; å vinne løp mot folk som er på level 6 eller 7 er sannsynligvis verdt 10x mer enn å slå folk som er ranket mye lavere enn deg. Å slå en haug 'nybegynnere' er neppe verdt noe som helst når det gjelder rankingen. Som bas skriver så fungerer det den andre veien og - fallhøyden er større jo høyere du kommer (jeg har ikke vært høyere enn 9 tror jeg) - så snart du blir slått noen ganger av folk som er ranket mye lavere enn deg raaaaser du ned på listene. Rankingen skal visstnok fungere litt sånn som rankingsystemet i f.eks. sjakk gjør; har du slått noen av verdens beste i sjakk er det rimelig sikkert at du selv er en av dem. Å vinne 10 ganger på rad mot 'hobbysjakkspillere' derimot sier fint lite om hvor god du egentlig er i forhold til verdens beste. Endret 13. februar 2006 av Doogle Lenke til kommentar
exs Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 tusen takk da vet jeg hvordan det ligger ann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå