sa|o Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 no e æ førrbanna!!!! jeg skulle "flytte" noen giga fra min D: disc over til C: discen min... trykte på Split drive eller no sånt, fikk fram en liten unlokated discplass, trykte på update... Å trur du fan ikke D: discen forsvant!!! ka i hæl**** skal æ gjøre... jeg har prøvd minst 10 forskjellige "get data back" programmer"!!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 1: Ta alltid backup før du foretar partisjonering. 2: Ettersom du har prøvd recovery-programmer er nok IBAS eneste utvei. Lenke til kommentar
jenat66 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei! Forsvant D: i Partition Magic også, eller kun fra windows? Hvis du fremdeles finner D: i PM har du sikkert bare ikke gitt partisjonen en bokstav,feks D, slik at den er usynlig for windows. John Erik Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: borre skrev (2002-09-17 18:54):1: Ta alltid backup før du foretar partisjonering. Du har ikke gjort en slik en tabbe du da borre, Men du har rett ta alltid backup Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 22:38, skrev Kjetil Lura:Du har ikke gjort en slik en tabbe du da borre, Men du har rett ta alltid backup Jo, jeg har tabbet meg ut med PM noen ganger, men bare på partisjoner jeg hadde tatt backup av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå