akarno Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 12K hp på en warlock? Eller har jeg misforstått? (Hvordan er det mulig?) 5596550[/snapback] Dette er warlocken ja ^^ en kompis av meg... Diverse buffs, stamina gear, flask of titans og pluuutselig ble det mye hp ^^ Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 12K hp på en warlock? Eller har jeg misforstått? (Hvordan er det mulig?) 5596550[/snapback] er vel voidwalkeren han sikter til. Er ikke sikker, men vil anta det =) 5596570[/snapback] Btw, det er ikke voidwalker. Er en warlock på Kul Tiras alliance. Han liker å drepe meg : o Og det med DPS, mager ligger ikke 30/40% over locks, ikke i nærhetem. Jeg kommer på omtrent 7-4 plass i mc, har ikke like mange epics som magene har heller Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Når jeg raider MC med guilden, er det ofte warlock's på top-10 dmg listene, Warlocks kan gjøre god dps, samtidig som man er avhengig av dem pga banish og ss. 5597249[/snapback] Vi var ca 4 locks på top 10 dmg lista, de gjør da ganske bra dmg. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Vel. Å få 12k hp er ikke så vanskelig når du har endgame gear (epix) og får tak i DM tribute buffs og sånt. Angående PvE og PvP.. Jeg er MD/ruin specced atm. Om jeg går inn for det, dvs sacr succubus og spammer shadowbolts, så er jeg #1 på damage list før Garr i MC. Faktisk så var #1, #2 og #3 warlocks forrige MC raid.. Mange som undervurderer skaden en warlock er i stand til å gjøre. Og siden Curse of Elements ble fiksa i en patch her, så øker faktisk warlocks damagen til magene også. Med ikke mindre enn 10%+. Jeg kan ikke si at jeg er en hardcore PvP'er, men jeg gjør da mitt.. Er for tiden rank8, rank9 i neste uke. MD/ruin er et veldig fleksibelt build, men (selvfølgelig?) ikke så bra som et rent destruction build/SM/ruin til PVP. Allikevel klarer jeg meg mer enn ok. Som regel er det warlocks som blir charget først av fury/arms warriors med store sverd. >_< (Jeg liker å tro at det er bare meg) Og til slutt <3 Wolfenkill <3 <3 Icluz <3 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) warlock i pve er: banish,decurse,dps,drain mana uanset apply til MC guild du kan jo ikke dra til MC uten 5597387[/snapback] Apply til MC guild? Umm hvilken? Min guild (Silver Dragon Society) er den største på serveren (Khadgar) ( i antall level 50+ spillere) med god margin og kommer til å begynne på MC så snart som vi har folk nok. Endret 13. februar 2006 av OC-Freak Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Du er MD speccet fordi du er redd for å få aggro, noe du sier du aldri får. Hvorfor Soullink da? Når jeg allikevel har 30 poeng for Master Demonologist, er det litt dumt å ikke bruke ett poeng til for SL som er meget praktisk i solo og PvP. I følge dette skal du vel sjelden ta skade i det hele tatt, med Demonic Embrace bør du ha nok hp til å tåle en støyt uansett. Har ganske nøyaktig 6k HP med full buffs (improved buff fra prest, druid buff og Greater blessing of kings fra paladin). Uten buffs har jeg vel 4.4k eller noe sånt. Soullink virker på meg som nærmest ubrukelig i high instances, du benytter imp ute det meste av tiden. Tar du skade, dør impen raskt hvis du har kastet SL på den? Hvorfor så redd for å få aggro? En warlock er cloth ja, men tåler en støyt sammenlignet med andre clothbrukere. Vil si at du ikke trenger MD for å unngå å få aggro. Regner med du vanligvis har Blessing of Salvation på deg i raids. Med denne og fornuftig casting av bolts har jeg få problemer med aggro.Får jeg en 2.5k+ crit, tar jeg en lifetap eller to for å roe. Vanligvis kan jeg gå full nuke med ToEP trinket uten å få aggro, normal hit er 850, med trinket 1000+. Prøver å unngå +crit gear, går heller for +dmg. Oftest har vi to paladins, da har jeg Greater blessing og kings og Blessing of wisdm for mana regen. Men på den annen side digger jeg å være blant de 3-4 siste som dør i et 20 manns raid (og det hender ofte at jeg og et par huntere (Feign death hjelper for dem) er de siste som er igjen og faktisk overlever/dreper mobsa) - så er det bare for presten å resse seg selv med SS mens jeg koser med og ser på alle de som døde . Hellfire er unyttige da den blir avbrutt av bare 2-3 slag fra mobs, slik at jeg må kaste på nytt og på nytt helt til jeg er OOM, ofte uten å ha drept alle slik at de fortsetter å slå på meg til jeg er død - med mindre en mage kommer og redder meg med sin AoE På for eksempel større grupper av elite mobs i ZG: Warriors inn og tar aggro, rogues inn, mages frost nova og aoe, så begynner du med Rain of Fire, mot slutten, jump inn og ta knekken på de med hellfire. Interrupted blir du bare hvis du har aggro, noe du ikke skal ha vanligvis. Avtal med en prest, slik at du får shield under hellfire. Uansett, 15 sek med hellfire er bare drøye 3k skade på deg selv. Fullt buffet for MC/ZG har jeg 6.4k hp, dette uten demonic embrace. Men det skal sies at jeg til dags dato ALLTID har vært over andre warlocks på dps listen i RAID (de gangene det er andre warlocks med), også SM/Ruin locks, ofte med så mye som opp til 7-8% over dem. Så jeg har egentlig ikke noe å klage over vs andre warlocks. Dette har ofte med å gjøre at de spammer dmg --> får oggro og dør, mens jeg holder ut til slutt. Qoutes virket ikke fordi du hadde leifet øverst - FIXED ~Moderator Endret 13. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 I mitt guild ligger det ofte 1-3 warlocker på top 5 dps Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Warlocks er jo ofte bedre i party enn mage. Mange mages tar alt for mye aggro og frost novaer dem og løper runt og puller flere fiender og lager helt kaos. Den eneste grunnen til å ha mages i party er Conjure Wather og Polymoth. Locks derimot har alle de steinene som man kan bruke til å resse. De har banish som er bra i MC og de tar ikke for mye aggro fordi de bruker impen sin som damage dealer, mens de selv bare står og bruker curses og sånn. Hvis man er i 5-man party og har kommet til en vrien boss med adds, da er voidwalkeren bra som å beskytte warlocken og tanke. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Bruker impen til å gjøre skade? Har du i det heletatt vært på innsiden av MC? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Bruker impen til å gjøre skade? Har du i det heletatt vært på innsiden av MC? 5600279[/snapback] impen r lizzom søttifm prossent av vårlåkkens skade. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Bruker impen til å gjøre skade? Har du i det heletatt vært på innsiden av MC? 5600279[/snapback] Hvis vi ser bort fra MC da. Jeg er lvl49 så jeg har ikke så mye å si om det jeg. Men jeg har likevell god erfaring fra party med warlocks. foreksempel i Maurodon og ZF. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Level 60: IMP = buffbot for tanken. Jeg lar impen være i stealth i mange instanser fordi den da nesten aldri dør og tanken kan dra nytte av stamina buffen gjennom hele kampen. Bruker impen i en del 5 man grupper, samt scholo/strath raid for å gi skade. Utenom dette bruker jeg den bare som buffbot, til nøds til å gi skade i slutten av en kamp når jeg er sikker på at den ikke vil dø. F.eks hos spiderbossen i ZG som spammer AoE poison (eller slangebossen også for den saks skyld), er impen i stealth har den til dags dato ikke fått poison på seg, er den ikke i stealth har den fått poison på seg og dødd umiddelbart - noe som skader raidet mer enn å tape den lille skaden impen gjør. Endret 13. februar 2006 av OC-Freak Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Sacrifice IMP = 15% increased fire damage = imba på diverse ZERG områder. (som core packs i MC, selvom de har mye FR. Og i ZG!) EDIT: Det er veldig mange spillemåter som warlock, når du først tenker over det Endret 13. februar 2006 av nazrm Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Vel, var i Gnomeregan nylig med min 30 lock og kan jo få ut mye damage på Hellfire. Tok hellfire på 7 fiender samtidig, en på warrioren, en på paladinen, en på magen og 4 non-elites på meg. Priest shieldet meg og jeg la ut 80 dmg på 7 fiender hvert sekund. Hadde da over 500 DPS på DPS meter Endret 13. februar 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Sacrifice IMP = 15% increased fire damage = imba på diverse ZERG områder. (som core packs i MC, selvom de har mye FR. Og i ZG!) EDIT: Det er veldig mange spillemåter som warlock, når du først tenker over det 5600707[/snapback] Veldig mange er langt fra overdrevet. Warlock kan være ren nuke maskin, eller treg dps-men-er last man standing, eller draintank? En warlock kan fint tanke onyxia med en VW og soul link, så bare bruke drainlife og siphoons life samt at healerene healer både VW'en og warlocken. Med masse buffs og mega gear kan en warlock ha 10K HP og i tillegg til VW'en så duger en warlock fett til tank på enkelte bosser. Egentlig er det vel bare om å gjøre å finne en build jeg liker SM/Ruin var jeg leeenge, og da hadde jeg ikke problemer med å gi samme/mer dps enn mages så sant de ikke brukte AoE. Men improved healthstone og improved imp ble etterhvert mer og mer etterspurt i raid og siden jeg ønsker MYE raid valgte jeg å respecce - dette for å få en fordel over andre warlocks som er SM/Ruin slik at raidet foretrekker meg over andre warlocks.... da de som sagt ønsker minimalt med warlocks i utgangspunktet. Bare synd at master demonologist ikke kan kombineres med å gi noe høyere gjennomsnittlig dps enn det jeg gjør nå Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Level 60: IMP = buffbot for tanken. Jeg lar impen være i stealth i mange instanser fordi den da nesten aldri dør og tanken kan dra nytte av stamina buffen gjennom hele kampen. Bruker impen i en del 5 man grupper, samt scholo/strath raid for å gi skade. Utenom dette bruker jeg den bare som buffbot, til nøds til å gi skade i slutten av en kamp når jeg er sikker på at den ikke vil dø. F.eks hos spiderbossen i ZG som spammer AoE poison (eller slangebossen også for den saks skyld), er impen i stealth har den til dags dato ikke fått poison på seg, er den ikke i stealth har den fått poison på seg og dødd umiddelbart - noe som skader raidet mer enn å tape den lille skaden impen gjør. 5600566[/snapback] Noengang lest hva den "stealth", som du kaller det, skillen til imp gjør? Gjør det, og neste gang impen din dør mens den er phase-shift'a, tar du screen Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Selv er jeg vel på lvl 49 og føler til dags dato at jeg har gjort noen stor forskjell i de partyene jeg har vært med i... -Soulstone -Healtstone -Imp -Summoning Er vel det jeg holder mest på med. DPS er jeg bare over mage når jeg kan AoE'e thrasmobs. Builden min nå er SL- Affliction, men vurderer MD ruin for bedre damage... Sacce succubus og få den resset = +27% shadowdamage + CoS + SB = DPS tror jeg... Men liker warlocken veldig godt... har få problemer med annet enn hunters og rouges i PvP (spiller mest PvE) Lenke til kommentar
amarios Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er ikke noe problem å ligge høyt på dmg lista hvis du har en del +dmg/+shadow gear. Jeg er destruction build og klarer fint å gjøre like mye dmg some mages/rogues osv. i mc/bwl. Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Builden min nå er SL- Affliction, men vurderer MD ruin for bedre damage...Sacce succubus og få den resset = +27% shadowdamage + CoS + SB = DPS Pfft du er klar over at det ses som exploit å resse en sacrifica demon? Og til nevnte over som klager over tap av dps for imp HS og bloodpact, jeg kjører et 7/9/35 Ikke helt maxxa bloodpact men det før søren meg duge Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Builden min nå er SL- Affliction, men vurderer MD ruin for bedre damage...Sacce succubus og få den resset = +27% shadowdamage + CoS + SB = DPS Pfft du er klar over at det ses som exploit å resse en sacrifica demon? 5601748[/snapback] Jeg la inn en ticket til GM om dette, og fikk til svar at det ikke var en exploit "until further notice". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå