salah Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei forumfolk Jeg har forelska meg i denne musa og har gjerne lyst til å kjøpe det. (Altså den øverste, svarte og røde musa). Jeg likte denne bedre enn Logitech MX518. Har noen erfaringer med denne musa? Er det anbefalt å kjøpe "billigvaren" til A4Tech? Hvis noen har forslag til bedre mus, er jeg takknemlig. Prisen har ikke så mye å si, bare det er verdt det. Mvh, pavlion Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei forumfolk Jeg har forelska meg i denne musa og har gjerne lyst til å kjøpe det. (Altså den øverste, svarte og røde musa). Jeg likte denne bedre enn Logitech MX518. Har noen erfaringer med denne musa? Er det anbefalt å kjøpe "billigvaren" til A4Tech? Hvis noen har forslag til bedre mus, er jeg takknemlig. Prisen har ikke så mye å si, bare det er verdt det. Mvh, pavlion 5596165[/snapback] når den er så billig og du liker designen på den ville jeg bare kjøpt den, så ser du om den er god eller ikke. Så kan du poste en liten bruker review etterpå Lenke til kommentar
salah Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Jess, da kjøper jeg den og poster en review Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Har en annen A4-mus med 5 knapper, og brukt denne mye de siste 3 år, god mus det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå