RockFord_ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Noen som kan hjelpe meg og identifisere hvor disse tempraturene kommer fra ? Jeg tenker på den som viser 127C og den som viser -1C Hk: ASUS A7N8X-E DeLuxe Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Kan tenke meg at de ikke eksisterer i hele tatt, sensorer som ikke er i bruk eller lignende.. Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Det var noe sånt jeg håpet på men hva er det fornoe ? Hvorfor ser ingen andre "temp" programmer disse ? Bruker også det analyse programmet til hk og det ser ingen av disse tempraturene. Er det SpeedFan som dikter opp sensorer ? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Dikter vel ikke opp men sjekker sensorer som ikke er i bruk regner jeg med, får slike på min maskin også (fikk også på gamle) og sett mange flere som har de. Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Ok. Da ble jeg lettet. Har da vært katastrofalt hvis noe faktisk hadde disse tempraturene. Takker nahojdat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå