SnowDOG_ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ka syns dere? Er det greit at hunden er helt i midten når det er portrett bilde? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Portrettet er kjempebra med god kontakt og uttrykk. Rent teknisk vil jeg si at det hadde vært en fordel om du heller brukte et lett teleobjektiv på stor blenderåpning slik at bakgrunnen ble mye mer utydelig. Men det går an å fikse i Photo Shop! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Syns poseringa til hunden var ekstremt bra Ser ganske stolt ut der den sitter. Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ka syns dere? Er det greit at hunden er helt i midten når det er portrett bilde? 5595929[/snapback] Synes det var et stilig bilde. Når du ikke midstiller bilder gir det en spesiell effekt, men det betyr ikke at midstillt bilde kan bli bra. Eksprimenter med begge delene... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 I like it. Selv ville jeg prøvd å gjøre bakgrunnen enda mer uskarp og sjekke om det blir kulere. Treet til høyre stikker seg litt ut og forstyrrer litt. Syns ikke det gjør noe at bildet er midtstilt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Som alle vet så liker jeg midtstillte portretter. Det er ikke uvanlig (tvert i mot) at proffene også gjør det. Enig i det med dybdeskarphet, men jeg regner med at du ikke har mye mer å gå på. Du kan evt legge det til i ettertid, men hvis du demper den utbrente stammen til høyre slik at den blender inn med resten, så spørs det om det er så nødvendig. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Santoz... (Høres ut som jeg vet om alle hundemenesker her... ) Skarpt og gode kontraster i sola... Våken, stolt å fint blikk... Ser ut som han har vært aktiv rett før bildet... Tja, hva kan jeg pirke ved... Entem mere blury bakgrund eller ryddigere bakgrund... Kansje tatt av halsbåndet.? Men det må nesten være der... Heldig du som har en hund som ikke blir et svart omriss samme hvor lyst det er ute.... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Enig med Scorpionen. Kanskje du kunne tatt av halsbåndet, ellers et kjempeflott bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå