Gå til innhold

Engangstilbud: Gratis Port av database til MSSQL

Anbefalte innlegg

Siden jeg for tiden ser på forskjellige databaseløsninger, og jobber med å få god oversikt over flere forskjellige databaseplattformer, ønsker jeg å komme med følgende tilbud til de av dere som har databaseløsninger som er utviklet for en annen databaseplattform en MSSQL: Jeg kan porte den til Microsoft SQL Server 2005 gratis, da jeg bruker dette til å bli bedre kjent med databaseplattformen som koden kommer fra.

Dersom dette høres interessant ut, ta kontakt med meg på epost [email protected] eller svar her. Meldingen bør inneholde en beskrivelse av databaseløsnignen som gir en god pekepinn på kompleksiteten av denne, hvilken databaseplattform det gjelder, samt en vurdering av din/deres kompetansenivå på den aktuelle databaseplattformen.

Dette vil være et engangstilfelle for min del, så dette tilbudet vil ikke inneholde noen form for support. Jeg forbeholder meg retten til å velge blant prosjektene.

PS! Jeg håper ikke moderatorene betrakter dette som reklame, da dette kun er av egeninteresse.

Endret av roac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS! Jeg håper ikke moderatorene betrakter dette som reklame, da dette kun er av egeninteresse.

5595811[/snapback]

Godt poeng.

Dog, jeg tror ikke jeg ville latt deg porte noe som helst over til MSSQL for meg, da jeg da måtte

1. kjøpt meg ny server for å tilfredsstille Windows
  2. kjøpt meg et Microsoft Windows Server-OS
  3. kjøpt meg antivirusprogramvare

Tror i det hele tatt det hadde blitt dyrt, og at jeg holder meg til GNU/Linux, Debian og PostgreSQL i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...