Gå til innhold

Til Moderator Oysfaerg ang stengte tråder.

Anbefalte innlegg

QUOTE(Darkwing Duck @ 12/02-2006 : 21:55)

Får man ikke svar på det første spørsmålet får man prøve med et nytt et vet du.

Når et tråd blir et døgn gammel og havner utenfor førstesiden er det liten sjans for ar tråden blir besvart.

Og de fleste spørsmålene i denne står jo fortsatt ubesvart.

Og det må vel finnes annet enn Dell man kan kjøpe en billig utgave av med tanke på skjermkort,ram og cpu for så å bytte etter hvert.

Og medfører desto større sannsynlighet for at de ender opp slik denne tråden - Stengt.

@Oysfaerg

Bli voksen.

Eneste du oppnådde med dette var at du fikk trådene på toppen av førstesiden. :thumbdown:

Hadde du ikke vært så overivrig i din tjeneste som moderator så hadde du sett at den ene tråden var på vei ut.

Det er lov, selv for moderatorer, å bruke hue. :thumbup:

Tror du hadde gjort deg som parkeringsvakt. For nå har du vist at du har de rette evnene.

Så for all del steng tråder, utesteng meg for alltid, men forvent ikke at jeg ligger søvnløs av.

Til alle andre:

Beklager, men jeg greier ikke å ta slike moderatorer alvorlig.

Hilsen Darkwing

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er så enig som det går ann å bli Darkwing. Har også bare hatt negative erfaringer med denne moderatoren. Min ærlige mening om han kan jeg ikke røpe her i frykt for å bli bannet fra forumet ;) Stå på videre, Darkwing. Jeg støtter deg 100%. Håper dette ordner seg...

Lenke til kommentar

Klager på moderatorer skal anten takst direkte med moderator (pm, epost o.l)

eller til forumstyret: forum (at) hardware.no

Dette er mest praktisk og ein slepp at ein eller annan ødelegger den konstruktuve dialogen slike problem bør ha for å bli løyst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...