Gå til innhold

trådløs printer og disk server

surrehue

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ønsker å lage en trådløs printer og disk server. Jeg har allerede en 300 GB maxtor disk og ønsker å finne en løsning der jeg kan ha en trådløs tilkobling til min harddisk, samtidig som jeg kan dele min printer. Er det noen som vet om en løsning som har disse to tingene integret - uten at det koster en formue? Det jeg har funnet til nå er en trådløs kobling til hardisken og en printer server. Med disse

harddisk og printer kobling og trådløstkobling trådløs kobling. Noen som har noen bedre ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg ønsker å lage en trådløs printer og disk server. Jeg har allerede en 300 GB maxtor disk og ønsker å finne en løsning der jeg kan ha en trådløs tilkobling til min harddisk, samtidig som jeg kan dele min printer. Er det noen som vet om en løsning som har disse to tingene integret - uten at det koster en formue? Det jeg har funnet til nå er en trådløs kobling til hardisken og en printer server. Med disse

harddisk og printer kobling og trådløstkobling trådløs kobling. Noen som har noen bedre ideer?

5595671[/snapback]

Du kan jo sette opp print server . så litt på komplett fant dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...