KimNK Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ja, får du vondt i tennene av satanrock? Satt og hørte på musikk her, så lurte det seg fram ei skikkelig ondsinna låt. Så fikk eg dritvondt i ei tann nede til venstre, litt langt baki kjeften. Nattefrost sin feil eller plekteret eg tygde på? =(( Er dette eit utbredt fenomen? Fleire enn meg som har opplevd å få vondt i tennene av satanbråkeorkestermusikk? Gjelder dette spesielt for Nattefrost? Kanskje Carpathian Forest har samme effekt? =/ Skummelt er det i alle fall... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Nja.. Kjeven generelt får gjennomgå Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Det at ditt 500ende inleggg et et tulleinlegg gir ikke intrykk av at du har bidratt med mye seriøst On Topic: De få gangen jeg har turt å høre på ond svart metall så har jeg fått så vondt i kjeven at jeg ikke tør lenger! Endret 13. februar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 har ikke hørt om det, men jeg får meget vondt i "666" tattoveringen min som jeg har i bakhodet hver gang presten sier amen i kirka Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Tror trådstarter kanskje kjenner ei visdomstann, som presser på under den bakerste jekselen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Visdom? Betyr det at eg kan bli smart? =| Hjelp.. =/ Så det du seier er at Nattefrost ikkje er skulda i dette? Ikkje sjangs for at det kan ha vore ein utløysande effekt? Endret 12. februar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 slut å høyr på nattefrost, han er sjuk i hovudet Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 1. De jeg kjenner som har visdomstenner er ikke så smart, men mange av de har stagnert (aspektblinde). 2 & 3. Økt puls kan være en mulig faktor til smerten. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Brukte tanntråd, vekk no. Goodbye smartness. =( Dette var forresten Jan-Erik sin feil, Jan-Erik sier unnskyld til Alastor. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Konklusjon: Popcornskallet som setter seg mellom tannkjøttet og tanna er mye ondere enn Nattefrost. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Det er sant. Beware of popcornholio. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Konklusjon: Popcornskallet som setter seg mellom tannkjøttet og tanna er mye ondere enn Nattefrost. 5595644[/snapback] Pinnekjøtt from the deepest caverens of haraf er farlgere x1000. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Er dette eit utbredt fenomen? Fleire enn meg som har opplevd å få vondt i tennene av satanbråkeorkestermusikk? Gjelder dette spesielt for Nattefrost? Kanskje Carpathian Forest har samme effekt? =/ Skummelt er det i alle fall... 5595437[/snapback] jeg får vondt i alt av techno.. er det noe av det samme? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Visdom? Betyr det at eg kan bli smart? =| 5595529[/snapback] Trur ikkje du skal bekymre deg for det. Eg vart ikkje stort smartare av å få 2 visdomstenner. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Er dette eit utbredt fenomen? Fleire enn meg som har opplevd å få vondt i tennene av satanbråkeorkestermusikk? Gjelder dette spesielt for Nattefrost? Kanskje Carpathian Forest har samme effekt? =/ Skummelt er det i alle fall... 5595437[/snapback] jeg får vondt i alt av techno.. er det noe av det samme? 5597070[/snapback] Techno er i likhet med black metal veldig tr00 og grimt! Alle tror det er laget på datamaskiner, men egentlig så er det den tr00er skogtrærne som dunker mot hverandre. Endret 13. februar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 satanrock? nei Gud forby (Gud med stor G ja ) Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Zatanrokk er kewlt!! Nattefrost - Ancient Devil Worshipping Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Kniper vel kjevene sammen av glede/frustrasjon/konsentrasjon eller et eller annet.. Har ofte vondt i tennene selv baki munnen når jeg hører på musikk, fordi jeg gnisser dem sammen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 jeg får aldri vondt i tennene av å høre på musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå