ka1ser Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 40 dr00dz>40 paladins>40 shamans>40 priests Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) For å svare på emnet: Nei, jeg tror ikke at Onyxia trenger råd. Edit: Etter nærmere ettertanke, så trenger nok Onyxia råd. Hun blir drept relativt ofte. Det bør være et spørsmålstegn bak spørsmålsformuleringen din forresten. Huff... Var jeg slem nå? Kjør på med paladingreiene du. Endret 13. februar 2006 av BurTMastA Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 For å svare på emnet:Nei, jeg tror ikke at Onyxia trenger råd. Edit: Etter nærmere ettertanke, så trenger nok Onyxia råd. Hun blir drept relativt ofte. Det bør være et spørsmålstegn bak spørsmålsformuleringen din forresten. Huff... Var jeg slem nå? Kjør på med paladingreiene du. 5599633[/snapback] men med tanke på at hun dropper en god del penger så tror jeg hun har god råd... Lenke til kommentar
Omar Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 DPS i phase 2 vil ikke bli stabil/høy nok tror jeg. Men jeg tviler ikke på at dere kommer til å overleve en del deep breaths. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Nå ble jeg forvirra her Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Skal dere ta ned Ony med Linken's Boomerang? GG! Dere unger, altså. Hva i alle dager betyr GG? Jo, dette. "Good Game" visste jeg, men øverste forklaring er "something good". Det virker jo logisk. Kunne nesten tro at "Good Go" kunne vært et alternativ også... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Good Going har jeg oppfattet det som. Good Game blir vel mindre brukt i forhold til Good Fight. Mente altså med det at det er veldig lite sannsynlig å downe Ony i fase 2 med Linken's Boomerang Lenke til kommentar
likferd Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Skal dere ta ned Ony med Linken's Boomerang? GG! Dere unger, altså. Hva i alle dager betyr GG? Jo, dette. "Good Game" visste jeg, men øverste forklaring er "something good". Det virker jo logisk. Kunne nesten tro at "Good Go" kunne vært et alternativ også... 5601510[/snapback] Dette er vel det GG blir brukt mest til i wow. An expression of being annoyed or seeing something that is stupid or otherwise bothersome.Usually used at the end of a statement. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 hva med 40 shamans det er jo mulig Lenke til kommentar
Omar Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 GG = Good Game, som alltid. Men i WoW blir det gjerne brukt ironisk, dvs om noe som ikke er "good" i det hele tatt. Hvertfall slik jeg har oppfattet det, og bruker det. GG fra andre spill betyr hvertfall Good Game, hvorfor skulle det være annerledes i Wow? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) hva med 40 shamans det er jo mulig inv_biggrin.gif Mindre mulig enn med Paladins hvertfall.... Endret 14. februar 2006 av Omar Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 haha, hadde vært konge om dere hadd greid d Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) onyxia med 40 paladins er umulig og ville tatt en dag på og komme til phase 2.. dere har jo ikke bow/gun og har ikke mye ranged dps så dere hadde stått stille på phase 2 5595554[/snapback] jeg forstår ikke hvor myten om at onyxia ikke kan ta melee dps i phase 2 kommer fra. det er bare å stå under henne å slå. funker fett. Endret 14. februar 2006 av ElmotriX Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 40 priests? Det hadde vært moro... Inner fire+shadowform=maaasse damage reduction, perfekt til tanking med mind blast. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 onyxia med 40 paladins er umulig og ville tatt en dag på og komme til phase 2.. dere har jo ikke bow/gun og har ikke mye ranged dps så dere hadde stått stille på phase 2 5595554[/snapback] jeg forstår ikke hvor myten om at onyxia ikke kan ta melee dps i phase 2 kommer fra. det er bare å stå under henne å slå. funker fett. 5602314[/snapback] auto-hit funker ikke, kun specials. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 onyxia med 40 paladins er umulig og ville tatt en dag på og komme til phase 2.. dere har jo ikke bow/gun og har ikke mye ranged dps så dere hadde stått stille på phase 2 5595554[/snapback] jeg forstår ikke hvor myten om at onyxia ikke kan ta melee dps i phase 2 kommer fra. det er bare å stå under henne å slå. funker fett. 5602314[/snapback] onyxia er mange meter oppi lufta det er UMULIG og slå hun med melee i phase 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 onyxia er mange meter oppi lufta det er UMULIG og slå hun med melee i phase 2 5603169[/snapback] Sikker på det? Kan komme på at folk har slått på henne bare de står rett under. Men uansett, med 40 paladins vil dere få så mange deep breaths at det blir nok litt vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå