Kenneth Solfjeld Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Lurer på hvordan jeg skal komme i kontakt med Creative i Norge? Sendte en mail til brukerstøtte uten å få svar tilbake. Har også prøvd å taste det kryptiske sifferet som står oppført som et tlf. nr. på supportsidene, men kommer til en mystisk svarer som sier at "denne tjenesten er overload" eller noe, husker ikke helt nøyaktig meldingen. Lurer på om det i det hele tatt finnes noe support avdeling hos Creative, eller om det bare er en hoax? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hvis du skal klage på et lydkort er nok det enkleste og ta det gjennom forhandleren du kjøpte kortet hos. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Det er ikke poenget her. Creative lover bred kundestøtte som ikke eksisterer. Sjekk her! Meget rart da at de er så utilgjengelige.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg tar tilbake det jeg sa om Creative, jeg har fått svar fra dem. Paster inn svaret her: "Hei Kenneth! Takk for mailen din. Dessverre så vet vi at det er noen av dere der ute som har dette problemet. Har du mulighet til å sende meg systeminformasjonen din? For de fleste som opplever dette problemet så har de enten Raid oppsett eller 2 skjermkort i SLI mode og alle har nForce 4 chipset. Jeg vet at både Creative og nVidia jobber med å løse dette problemet, men dessverre så vet jeg ikke når de kommer med løsningen på det ennå :o( Vennligst ta med all foregående korrespondanse når du svarer på denne e-mail. Vennlig Hilsen Atle Teknisk Support, Creative Labs Europa" Fint å få svar fra dem, klagen gjaldt poppelyder/knitring på kortet under spilling. Noe ikke komplett.no kunne svare på, burde nevnt det i første inlegg. men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå