marcus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Tror jeg skal gå til innkjøp av nytt kabinett nå, fordi jeg vil ha ett som er mer stillegående enn det jeg allerede har... Har sett litt på dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312199&cks=PRL Noen andre anbefalinger jeg burde ta en titt på før jeg bestiller? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hvilket har du da ? Greit å vite liksom.. Lenke til kommentar
marcus Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 chiftec midi tower 360W PSU (husker ikke hva det heter), har i allefall ikke noe støydemping... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Chieftec er jo konge kabinetter det da! Syns du skal beholde det, det er digg kabinetter, utrolig deilig å bygge i. Modd litt på vifteplasser og slikt samt kjøp støydempingsmatter, så blir det bra skal du se Lenke til kommentar
EinLar Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg har egentlig det samme spørsmålet. Skal ha et nytt kabinett til et noe eldre system. Jeg vil at det skal være lite og stille kabinett. Jeg har vurdert Antec Overture, men jeg syntes det er litt stort. Er glad for alle forslag. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ble overrasket over hvor stille viftene på AeroEnginen min gikk, til tross for at det er en 140mm i front og 120mm i bakkant. Jeg gikk ned 4 grader bare ved å bytte kabinett, hadde Shark. Nå har jeg bestillt 2 120mm jeg skal skru fast i plexivinduet på siden, når jeg da får de til å blåse rett på CPU'n håper jeg å gå ned enda noen grader.. Helt ok å bygge i og faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå