Gå til innhold

Ti på gaten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, håper ikke dette er noe vi ser mer til. Meningen med å spørre ti helt ukjente personer om telefonen deres og hvorfor de har den må være noe av det kjedeligste jeg noen gang har lest. Hadde dere spurt ti kjendiser eller stortingspolitikere kunne det blitt på Se&Hør-nivå, men dette er bare lokalavis/skoleavis. :nei:

Lenke til kommentar

Syns det var artig, jeg. Kan hjelpe å få oss mobilnerder ned på jorda og forstå at ikke alle går rundt med de ypperste telefonene. Litt som Ukens poll på hw.no, som viser at over 70% sier at de ikke kommer til å kjøpe flat-tv på en god stund (som er den rake motsetningen av det mange medier prøver å legge opp til...)

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Syns det var artig, jeg. Kan hjelpe å få oss mobilnerder ned på jorda og forstå at ikke alle går rundt med de ypperste telefonene. Litt som Ukens poll på hw.no, som viser at over 70% sier at de ikke kommer til å kjøpe flat-tv på en god stund (som er den rake motsetningen av det mange medier prøver å legge opp til...)

5596110[/snapback]

Hmmm, joda... Men tre fjerdedeler av de som er innom butikken jeg jobber i kan ingenting, så det vet jeg fra før.

Samme med de som "bare trenger to AA-batterier" når to løse koster 2 kroner mindre enn en fire-pack... ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...