levlex Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hvilken mobiltelefon bruker egentlig menneskene rundt oss? Vi har tatt en aldri så liten stikkprøve. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Uff, håper ikke dette er noe vi ser mer til. Meningen med å spørre ti helt ukjente personer om telefonen deres og hvorfor de har den må være noe av det kjedeligste jeg noen gang har lest. Hadde dere spurt ti kjendiser eller stortingspolitikere kunne det blitt på Se&Hør-nivå, men dette er bare lokalavis/skoleavis. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Var det så grusomt for deg, altså? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jepp, det var totalt meningsløst å lese dette. Bruk heller arbeidstiden til å teste telefoner eller reis til Cebit og 3GSM. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Syns det var artig, jeg. Kan hjelpe å få oss mobilnerder ned på jorda og forstå at ikke alle går rundt med de ypperste telefonene. Litt som Ukens poll på hw.no, som viser at over 70% sier at de ikke kommer til å kjøpe flat-tv på en god stund (som er den rake motsetningen av det mange medier prøver å legge opp til...) Endret 13. februar 2006 av Tjohei Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvorfor: Jeg fant den. Den er ganske dårlig, den klikker ofte og endrer på oppføringene. altså... han fant en mobiltelefon? øh.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvorfor:Jeg fant den. Den er ganske dårlig, den klikker ofte og endrer på oppføringene. altså... han fant en mobiltelefon? øh.. 5596111[/snapback] Hehe.. var litt tvilsom den jah.. Men lukter faktisk taper lang vei. Så han er tilgitt Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Syns det var artig, jeg. Kan hjelpe å få oss mobilnerder ned på jorda og forstå at ikke alle går rundt med de ypperste telefonene. Litt som Ukens poll på hw.no, som viser at over 70% sier at de ikke kommer til å kjøpe flat-tv på en god stund (som er den rake motsetningen av det mange medier prøver å legge opp til...) 5596110[/snapback] Hmmm, joda... Men tre fjerdedeler av de som er innom butikken jeg jobber i kan ingenting, så det vet jeg fra før. Samme med de som "bare trenger to AA-batterier" når to løse koster 2 kroner mindre enn en fire-pack... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) er visse som skal ha det på sin måte uansett hva verden mener om den saken... synes det var grei lesning jeg. men jeg stusser på hr 17-årige selger, hva pokker selger den gutten? Endret 13. februar 2006 av hobgoblin Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Hmmm, joda... Men tre fjerdedeler av de som er innom butikken jeg jobber i kan ingenting, så det vet jeg fra før. 5596126[/snapback] Du, ja... Endret 13. februar 2006 av Tjohei Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Sigmund: Du får hoppe over den artikkelen neste gang den kommer da vet du. Dessuten er 3 stykk fra Amobil på 3GSM Lenke til kommentar
TheHomeBoy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 lattis.....kjenner to av de jentene som var med der:P Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Dessuten er 3 stykk fra Amobil på 3GSM 5596575[/snapback] Hehe, får si det er godkjent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg