komaake Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Trenger eg ny strømforsyning har 300W pluttslig så slår pc'en seg av og så på igjen noen som har noen tips trenger eg ny? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Når slår den seg av? Hva består pcen av? Btw, velkommen til forumet. Lenke til kommentar
komaake Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Når slår den seg av? Hva består pcen av? Btw, velkommen til forumet. 5595121[/snapback] AMD 1,8 Husker ikkje ka den heiter hovedkort:Sockel A skjermkort:Nivada Geforce 4MX ikkje noe kjempe maskin da men slår seg bare rett av når den må jobba litt:S Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Har den begynt med dette nå nylig? Har du gjort noen forandringer? Lenke til kommentar
komaake Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Har den begynt med dette nå nylig? Har du gjort noen forandringer? 5595143[/snapback] har drevet på med det ei god stund no:S husker ikkje kortid det sjedde men har ikkje gjort noe endringer som eg kan huske:S:S Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Sikker på at det ikke er noe software eller varme elns? 300W skulle holde til systemet i utgangspunktet. Lenke til kommentar
komaake Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Sikker på at det ikke er noe software eller varme elns? 300W skulle holde til systemet i utgangspunktet. 5595168[/snapback] hmmm ka som:S:S sto att 300W var minimum og vist eg holder på med litt forsjellige ting så er jo kansje det pluss eg har tatt og klyppt vekk 2 ledninger for att den skal passe for det er 20pin og eg fikk 22pin men har nå funnka bra i nesten eit år så korffor pluttslig no?? har formatert pc'en og men det hjalp ikkje Endret 12. februar 2006 av komaake Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hadde nesten samme oppset før, og den restarta fordi det var VARMT inne i kabinettet, prøv å sette inn nokon vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå