Tha sims Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) http://uncyclopedia.org/ Tatt rett fra skolebøkene Endret 28. februar 2006 av Tha sims Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Fy faen jeg trudde jeg aldri skulle bli ferdig å le... Der tok de oss på kornet gitt :!: Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 hahaha, det slutter jo aldri! uendelig med linker til ting som "Karsk" og "Kjøttbullkriget"! Lenke til kommentar
Delorian Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Dette er uten tvil den mest gjennomførte, useriøse siden til nå Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hehe.. Var det i hele tatt noe som var sant der? Sikkert noen svensker som har lekt seg og skrevet fullt med dritt om Norge Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 "Capital: Oslo. Name comes from Russian word "Осло", or "City of Donkeys"." Helt sant Russere tuller om det noen ganger.. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Dette er jo riktig Lion population: Two, sitting in front of the national Parliarment. Tiger population: One, in front of Østbanehallen. Owl population: Over 11 owls are stationed throughout the country on hidden places that will only unlock if you have enough Experience Points (minimum 107 XP). If you are so lucky to meet one, do NOT expose your penis, as this is the worst enemy of a Norwegian owl Endret 12. februar 2006 av Tha sims Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Haha, bra lesestoff...=) Ett øyeblikk trodde jeg noen muslimer hadde redigert sia om norge på wikipedia...helt til jeg så at siden var uncyclopedia... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ole Brumm, The norwegian defence minister which said the world famous words: "Ja takk begge deler" (Two beers or not two bears that is the question and the answer to world peace in the middel east). He also wrote the famous Oslo agreement. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Så ufattelig mye fritid den personen den må hatt, men likevel; genialt. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Norway (more like Snoreway) is ruled with a iron fist by their beloved King Harald V (a supreme space otter) Also the prince of darkness Ari Behn/ Ari bein has some power over some parts of the country. Alta, Glomma, Barkåker, Gjøvik and Nordkapp fall under his Dominion. :!: :!: :!: Får ikke puste lol Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 The guerilla front of Norway, called "Dænsebænd", are led by a nihilistic and mean-spirited creature whose name, whispered only in shushed awe, is Sputnik. He likes to wear cowboy-equipment and is armed with a deadly audio-instrument (see Skrækkspellfæstival). The only weapon law-abiding citizens have against Sputnik is to throw Turbojugend hats in the air. Sputnik once collaborated with the terrorist organization DDE to overthrow the previous Norwegian government. Jens Stoltenberg bears a grudge to this day. A more hidden and secret terrorist group, is the Atomic Sami Liberation Front. This is a group of native Samis who wants their land back, although they never actually was a native people, more or less like the Gipsies. Gi meg luft Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Norway is very big in comparison to much smaller countries. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) tror jeg må skrive en særoppgave om Norge nå. Religion: Santanism (They still belive that santa is the only God) After the Norwegians converted to the religion "Santanism", they've dropped the axe and use sticks and stones as primary wepons. The military are often dressed in Red Santa clothes, and hide in the bushes. Before they march into battle, they get so drunk that they can't see the enemy. all denne info'n gir jo Norge et positivt syn Endret 13. februar 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 National Food: "Grandiosa", brand circular cardboard smeared with reindeer testicle paste, and "Lutefisk". LOL! :!: Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ikke lest noe så artig siden... aldri Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) http://uncyclopedia.org/wiki/Jon_Almaas http://uncyclopedia.org/wiki/Lutefisk Denne var svært bra: The Norwegian tourist agencies motto is "Come to norway and see how the road network in your own country was 50 years ago." Endret 25. februar 2006 av Brighto Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hahaha! Morsomste jeg har lest på lenge! Important Northern-Norwegian Cultural Phrases * Hello - Jeg har røyken bak øret og aner ikke hvor sigaren er... * Hello dear - Du har tatt siggen min! (don't smile, just nod) * It's sunny - [unavailable or non-existent, as no Norwegian is known to have uttered this phrase] * Greetings, I come in peace - Hent jakka di, du har fått napp. underforstått: Du trenger ikke være ute på byen og sikle etter menn lenger... * I am your long lost grandson - Få se på maten din, far. * Goodbye - Har du grandiosa? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Dette er uten tvil den mest gjennomførte, useriøse siden til nå 5595338[/snapback] Kjekt å høre, har skrevet både litt om Norway og blant annet Svalbard på den siden så må si meg helt enig, genialt nettsted (div Anbefaler de som føler seg humoristiske å bidra hvis de har noen gode ideer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå